Kanapeczki z sałatką ciecierzyca z pstrągiem wędzonym



Dzień dobry :-) Nie wiem czy znacie sałatki marki Dega ? Ja mam dzisiaj dla Was propozycję właśnie z jedną z takich sałatek ciecierzyca z pstrągiem wędzonym. Sałatka jest bardzo smaczna, a ja użyłam jej do zrobienia kanapeczek, które mogą być na śniadanie, ale równie dobrze można je przyrządzić na imprezę jako przekąski. Polecam i miłego dnia życzę wszystkim :-)

Składniki:



1. Chleb kroimy, najpierw wykładamy na nasze kromeczki sałatkę. Rzodkiewkę myjemy, kroimy w plasterki, pomidora w półplasterki.
2. Na sałatce układamy pomidora, rzodkiewki i dekorujemy świeżymy listkami bazylii :-) 
Smacznego :-)





17 komentarzy:

  1. jeny! nawte rzeczy na kanapce pięknie ukłądasz! super to wygląda <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladają przepysznie- az się je zjada oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapeczki wyglądają apetycznie, muszę posmakować tej sałatki z ciecierzyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie idealny pomysł na ciekawą przekąskę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam podobną sałatkę z łososiem. Uwielbiam produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo pysznie ! Duży plus, że wykorzystamy w niej warzywa z naszego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym taką kanapeczkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. After all it is a great article with everything. Thanks in advance for posting it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pysznie i pewnie tak smakują. Nigdy nie próbowałam ciecierzycy z pstrągiem.
    keyless protector

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger