Tortilla z łososiem i warzywami



Dzień dobry :-) Brrr jak zimno :-( U Was też tak? Wszyscy zakichani, wirusów mnóstwo :-( Ja mam dla Was propozycję na pyszne i szybkie śniadanko z dużą ilością warzyw. Tortilla z łososiem, roszponką, papryką, ogórkiem i oliwkami. Robi się ekspresowo, smakuje super :-) Polecam i miłego poniedziałku Wam życzę :-)

Składniki na 3 porcje:

  • 3 placki tortilli
  • 1 średnia papryka
  • 1/2 opakowania roszponki
  • 3 ogórki gruntowe
  • kilka oliwek zielonych
  • łosoś wędzony 125 g
  • serek kanapkowy


1. Placki tortilli smarujemy serkiem kanapkowym. Paprykę kroimy w paski, ogórki obieramy i również kroimy w paski, oliwki na połówki. Roszponkę myjemy, osuszamy.  
2. Na tortille posmarowaną serkiem układamy roszponkę, następnie pokrojone w paski ogórki i paprykę, oraz oliwki. Na końcu rozdrobnionego wędzonego łososia. Zawijamy. Gotowe. Smacznego :-)





13 komentarzy:

  1. Chętnie zjadłabym na obiad albo kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny pomysł na szybki obiad, a jeśli jeszcze placki tortilli zrobimy sami to będzie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł! Wzięłabym taką tortillę do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie jedzonko, my najczęściej rozkładamy różne dodatki i każdy sobie sam przygotowuje tortille z tym na co ma ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam, ale bardzo ciekawy pomysł na podanie łososia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie niecodzienne propozycje, bo nie oszukujmy się, ale teraz u mnie numerem jeden jest owsianka, która nie tylko rozgrzewa, ale i poprawia nastrój już z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tortillę , akurat ja robię z kurczakiem, może skusze się na łososia

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie wyglądają. Ja będę robić tortille, ale z kurczakiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger