Kalendarz, zielnik, planner 2019



Dzień dobry :-) Już widać, że przyszła druga połowa roku i wszyscy Wydawnictwa) przygotowują się do kolejnego. W księgarniach, kioskach, internecie możemy spotkać mnóstwo kalendarzy, plannerów na kolejny rok. Ja wybrała jeden, który mnie zaciekawił i powiem Wam, że rzeczywiście jest inny ;-)

Wybrałam kalendarz, który jest też zielnikiem. Jest naprawdę pięknie wydany, pełen kolorowych, pastelowych ilustracji roślin. Obok ilustracji znajdziemy też informacje na temat tej roślinki, która przedstawiona jest na rysunku.  



Klasyczna część kalendarza to dużo miejsca na notatki i cytaty związane z przyrodą oraz opisami roślin. Cytaty jakie tu znajdziemy to cytaty z "Pana Tadeusza", "Sonet krymskich", "Hamleta" jest też "Sen nocy letniej" i wiele innych. 

(...) Z najdzikszej pustyni.
Miłość , wierzaj mi,
ogród rozkoszy uczyni. 
Adam Mickiewicz "Pan Tadeusz"

W kalendarzu znajdziemy też inspiracje DIY, podstawowe zwroty, oraz zwroty które potrzebne będą nam w podróży po angielsku, włosku, niemiecku i hiszpańsku. Kalendarz bardzo przyjemny, delikatny, cieszący oko. Mnie bardzo się podoba, cieszę się, że wybrałam właśnie ten :-) 



Tytuł: "Kalendarz, zielnik 2019"
Okładka: twarda
Format: 130x205
Stron: 192
Cena okładkowa: 39,99 zł
Wydawnictwo: Zielona Sowa

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger