Choco Crispo - czekoladowe pralinki z chrupkami od Vobro



Słodkości od Vobro ciąg dalszy :-) Ostatnio były praliny Delissimo, tym razem pyszne z kulkami Choco Crispo.

Choco Crispo to kuleczki z czekolady mlecznej i białej z nadzieniem w którym znajdziemy dodatkowo chrupki. Opakowane w kolorowe papierki i całość w przyciągające wzrok kartoniki. 


Pralinki dostępne są w dwóch wariantach smakowych:

z nadzieniem mlecznym


z nadzieniem kakaowym

 
 Po przepołowieniu czekoladki wyglądają tak, kremowe i apetyczne :


Czekoladki są zapakowane w papierki, które odzwierciedlają dany smak. Możemy je nabyć w opakowaniach 90 g i tutaj w tej wadze każdy smak to osobny kartonik, lub pudełeczku 280 g w którym znajdziemy mix tych pysznych czekoladek. 

Niestety nie napiszę Wam, które czekoladki są moim faworytem, bo i jeden i drugi smak jest rewelacyjny :-)
Nadzienie jest niezwykle kremowe, bardzo smaczne i te chrupiące kuleczki - niebo w gębie :-) Dodatkowo pralinki zapakowane są w cudowne pudełeczka. Nie sposób poprzestać na jednej czekoladce, no nic trzeba będzie po prostu więcej poćwiczyć :-) Mogę powiedzieć jedno, że to jedne z lepszych pralinek jakie miałam okazję ostatnio jeść, są po prostu wyśmienite :-)




8 komentarzy:

  1. Takie czekoladki pożeram z prawdziwą radością;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinki prezentują się ładnie ale nie przepadam za takimi. Kiedyś jadłam podobne - dla mnie nadzienie to olej i cukier. Nie mówię, że tutaj też tak by było, że też bym to wyczuła ale podchodzę z rezerwą i sceptycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym miała problem z poprzestaniem na jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo lubię czekoladki tej firmy :). Nigdy nie są przy mnie bezpieczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe te cukiereczki :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam tyle do czynienia z kakao, że chętnie spróbowałabym mlecznych pralinek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger