Łosoś w sosie śmietanowym z bazylią, suszonym pomidorem i żurawiną



Dzień Dobry :-) Pyszny łosoś w sosie śmietanowym ze świeżą bazylią, suszonym pomidorem o żurawiną. Uwielbiam tak przygotowaną rybkę, w ogóle je bardzo lubię, mam nadzieję, że Wy też :-) U nas to tego była kasza orkiszowa. Miłej środy kochani :-)

Składniki:

  • 300-400 g filetu z łososia
  • 100 ml śmietanki 30%
  • 7-8 suszonych pomidorów
  • listki świeżej bazylii 
  • 1 szklanka żurawiny
  • sól
  • pieprz
  • kurkuma
  • olej do smażenia


1. Rybę myjemy, osuszamy ręcznikiem papierowym i oprószamy z obu stron solą i pieprzem. 
2. Pomidory kroimy w paseczki. Na patelni rozgrzewamy odrobinę oleju. Na rozgrzany olej kładziemy podzielonego na porcje łososia, podsmażamy z obu stron, dodajemy suszone pomidory, żurawinę, śmietankę, oraz kurkumę. Delikatnie mieszamy, żeby śmietanka połączyła się z kurkumą. Na końcu wrzucamy umyte listki bazylii. Jeśli trzeba doprawiamy solą i pieprzem. Podajemy z kaszą lub ryżem. Smacznego :-)





13 komentarzy:

  1. Ale pyszności.
    Dawno nie jadłam łososia.
    Może i ja przetestuję?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie! Muszę to spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie. Wspaniały przepis. Zdjęcia same powodują, że chcę się zjeść to danie. <3

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dawno nie jadłam łososia, muszę spróbować Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dla mnie, nie spożywam mięsa i ryb...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko, co jest związane z łososiem! Niebo w gębie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To akurat nie są moje smaki, głównie ze względu na żurawinę.

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda wprost zjawiskowo, jestem ciekawa jak ta żurawina współgra z łososiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger