Wiersze logopedyczne dla dzieci



"Wiersze logopedyczne dla dzieci" Agnieszki Nozyńskiej - Demianiuk to świetna książeczka z wesołymi wierszykami, która pomoże nam nauczyć nasze dzieciaczki poprawnego wymawiania sylab, wyrazów i zdań. Wiersze są tak dobrane, żeby każdy ćwiczył wymowę u dziecka innego problemu fonetycznego. Głoski w słowach zostały dodatkowo wyodrębnione. Wierszyki dzieciom możemy czytać my, a dzieci mogą wyrazy, czy zdania powtarzać, bo niektóre są dość trudne. Przy okazji spędzimy z dziećmi miło i przyjemnie czas.

Książeczka jest pięknie wydana, zawiera cudne ilustracje i fajne, wesołe wierszyki, które rozbawią nawet dorosłych, czytających je dzieciom :-). Wierszyków jest 29. Lubię książki, które uczą dzieci przez zabawę. Ta książka jest tego przykładem :-)






Tytuł: "Wierszyki logopedyczne"
Autor: Agnieszka Nożyńska - Demianiuk
Okładka: twarda
Stron: 36
Cena okładkowa: 14,99 zł
Wydawnictwo: Martel

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wydana książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić mojej Majce.
    Super sprawa ta książeczka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jestem właśnie na etapie takich wierszyków, moja Młoda musi trochę poćwiczyć, więc wyszukuję wszędzie coś śmiesznego do zabawy... ta książka to świetna propozycja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobną książeczkę, ale innego wydawnictwa. Podobną - w sensie też ćwiczącą aparat mowy. Według mnie super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger