Obiad w 15 minut: kurczak z suszonym pomidorem, chili, orzechami pekan i natką pietruszki w sosie śmietanowo - kurkumowym



Pyszny obiad w 15 minut, można? Oczywiście, że można :-) Taki szybki obiadek wymyśliliśmy sobie wczoraj :-) Pyszny kurczak w sosie śmietanowo - kurkumowym z suszonymi pomidorami, chili, orzechami pekan i natką pietruszki. Do tego u mnie jako dodatek razowy kuskus i rukola, oraz pomidorki koktajlowe :-) Miłego poniedziałku Wam życzę :-)

Składniki:

  • 2 filety z kurczaka z wolnego wybiegu
  • kilka suszonych pomidorów 
  • papryczka chili
  • dwie garście orzechów pekan 
  • natka pietruszki
  • 1/2 łyżeczki kurkumy
  • sól
  • pieprz
  • szczypta pieprzu chili cayenne
  • około 1/2 szklanki śmietanki 30%
  • olej kokosowy do smażenia


1. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy. Kurczaka kroimy w paski, wrzucamy na rozgrzany olej, dodajemy kurkumę, sól, pieprz i pieprz chili cayenne.
2. Jak kurczak nam się ładnie podsmaży dodajemy resztę składników: pokrojone w paski suszone pomidory, orzechy pekan, pokrojoną papryczkę chili i natkę pietruszki. Podsmażamy jeszcze kilka minut, jeśli trzeba doprawiamy i gotowe :-). U mnie jako dodatek razowa kasza kuskus, rukola i suszone pomidory. Smacznego :-)







20 komentarzy:

  1. jestem fanką obiadów w kwadrans ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie danie nie trzeba mnie namawiać :) Jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos w stylu Jamiego Oliviera:) Bardzo mi się podoba ta propozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne danie, aż trudno uwierzyć, że wystarczy 15 minut na przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda 😊 Z moimi ulubionymi pomidorami 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dobrze to wygląda.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na tak! Uwielbiam takie dania:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny i piękny ten kurczak.
    Mam wielką ochotę na Twoje danie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na szybki i smaczny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniami, chętnie bym zjadła :) taki obiad w 15 minuto to wybawienie. Uwielbiam połączenie drobiu z suszonymi pomidorami o orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny przepis! Lubię mięso z orzechamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu jest wszystko co lubię, chętnie zjadłabym takie danie na obiad :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! To kolejny, bardzo ciekawy przepis.
    Nigdy o nim nie słyszałam.
    Prezentuje się całkiem fajnie i chyba trzeba spróbować.
    Kiedyś bardzo lubiłam takie szybciutkie obiadki. Nadal zresztą lubię ;)
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, proszę... szybko, smacznie i ładnie. Można? Można. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger