"Ratunku! Moje dziecko mnie wykończy" Poradnik dla zmęczonych rodziców. - recenzja



Witajcie :-) Dziś mam recenzję książki dla rodziców dzieci w wieku 2 - 4 lata. Autorka Bunmi Laditan napisała już kilka humorystycznych poradników dla rodziców. Jest też twórczynią popularnego fanpage'a Honest Toddler łączącego wszystkich zmęczonych rodziców. Wychodzi ona z założenia, że lepiej ten trudny okres dziecka przeżyć z humorem. 

Taka właśnie jest ta książka. Czytając ją uśmiałam się tak jak bym czytała dobrą komedię. Mój mąż jak zobaczył tą książkę, zapytał czyś Ty oszalała po co ci ona i jak Ty ją opiszesz, a potem siadł wziął w rękę i tylko chichrał pod nosem :-) 

Wszystkie sytuacje są po prostu z życia wzięte. Każdy na pewno miał do czynienia z dzieckiem, które robi sceny w sklepie, wpada w histerie, wciera jedzenie w dywan, wstaje rano i chce pizze, nie słucha jak się mu tłumaczy, że tak nie wolno. Z większością przypadków i ja miałam do czynienia z pierwszym dzieckiem jak było w tym wieku i już widzę, że drugie zbliża się do tegoż wieku i już zaczyna swoje pokazywać. 

Autorka w sposób humorystyczny pokazuje nam czego możemy się spodziewać, jak do tego podejść, jak przetrwać i podaje rady, które mogą nam pomóc. 

Książka podzielona jest na 16 rozdziałów: Kim jest kilkulatek? I kilka innych często zadawanych pytań, Teoria ewolucji małego człowieka, Pielęgnacja małego goblina, Pora posiłku, czy istne piekło, Twoje nieuporządkowane życie, Co zrobić, żeby dzieciak się od Ciebie odczepił, Najgorsze typy rodziców, Co zrobić, żeby dziecko Cię słuchało (ha, ha), Jak nie umrzeć w środku, Jak nie mieć poczucia winy posyłając dziecko do żłobka lub przedszkola, Wieczorne dramaty, Nauka korzystania z nocnika, czyli gówniana sytuacja, Poradnik świąteczny, Twoje nieistniejące życie erotyczne, Obrzędy przejścia, Na zakończenia :-)



Tytuł: "Ratunku! Moje dziecko mnie wykończy" Poradnik dla zmęczonych rodziców.
Autor: Bunmi Laditan
Okładka: miękka
Stron: 167
Cena okładkowa: 34,90 zł 
Wydawnictwo: Sensus

2 komentarze:

  1. Moja córka już jest duża, bardzo duża ;) ale chętnie książkę przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger