Chipsy z tortilli



Witajcie :-) Robiliście kiedyś chipsy z tortilli ? Ja znalazłam przepis na właśnie takie chipsy tutaj (klik). Mój syn nie mógł się doczekać aż je zrobię. Są bardzo proste w przygotowaniu, szybkie, idealne na imprezę i bardzo smaczne. Ja do zrobienia zużyłam dwa placki tortilli, ale z podanego przepisu można spokojnie zrobić trzy, a nawet cztery. Można też dodać co się lubi :-) Polecam i życzę miłego dnia :-)

Składniki: 

  • 2 - 3 placki tortilli (średnica 25 cm)
  • 50 g masła
  • 20 g sera twardego typu parmezan
  • oregano
  • bazylia


1. Masła roztapiamy, studzimy. Ser ścieramy na tarce o drobnych oczkach. Do miseczki dajemy starty ser, oregano, bazylię i wlewamy roztopione masło. Mieszamy.
2. Placki tortilli kroimy na cztery części, a potem każdą jeszcze na trzy. 
3. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia. Pokrojone trójkąty tortilli nacieramy masłem z serem i przyprawami i układamy na papier.
4. Piekarnik nagrzewamy do 160 stopni. Chipsy zapiekamy około 12 minut, muszą się nam ładnie zarumienić. Studzimy, po kilku minutach one stwardnieją i są gotowe, możemy jeść same lub z ulubionym sosem :-) Smacznego :-)







10 komentarzy:

  1. Ciekawa propozycja na chrupiącą przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na przekąskę na wieczór filmowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo smaczne:) Czasem kupuję takie gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam wczoraj o takich chipsach, ale nie wiedziałam jak zrobić - jakoś nigdy mi się nie udają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy chyba takich nie jadłam :) Kuszące!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super pomysł na przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger