Kanapki dla dzieci



Hej :-)) Dzisiaj kolorowo i dla dzieci :-). Utworzyłam kategorię dla dzieci, w której to będę Wam przedstawiała przepisy, polecała książki dla dzieci. Ostatnio otrzymałam świetną książkę (przedstawię niedługo), właśnie z przepisami dla dzieci. Mój syn postanowił zrobić te oto kanapki (ja tylko pomagałam), potem z chęcią je zjadł, jak nigdy. No nie były nudne, tylko kolorowe i śmieszne, a dzieci to na pewno zachęca :-)). Miał przy ich robieniu dodatkowo mnóstwo zabawy, zeszło nam chyba z godzinę, ale fajnie spędziliśmy czas. W książce kanapki autorka nazwała "Kanapki - Kichałki", dlaczego, zobaczycie niedługo :-))). Ja użyłam chleba razowego ze słonecznikiem, a w oryginalnym przepisie jest pumpernikiel, ale myślę, że co kto lubi :-)).Polecam, bo naprawdę pyszne i można fajnie przy ich robieniu spędzić czas z dzieckiem :-))). Miłego dzionka :-))

Składniki:

  • chleb (u mnie razowy ze słonecznikiem, może być pumpernikiel lub inny)
  • rzodkiewki
  • pomidorki koktajlowe
  • sałata
  • oliwki
  • szczypiorek
  • natka pietruszki
  • ogórek świeży lub kiszony
  • papryka
  • marchewki
  • serek naturalny lub z ziołami
  • ser żółty
  • jajko
  • masło dobrej jakości


Wszystkie warzywa myjemy, kroimy (wykrawamy noski, usta), szczypior kroimy w dłuższe kawałki, jajko gotujemy, kroimy w plasterki, oliwki również w plasterki. Kanapki smarujemy masłem, lub serkiem i układamy dowolne kompozycje :-))). 



21 komentarzy:

  1. Takie kanapki to każdego skuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe kanapki, świetny pomysł na śniadanie dla dzieci :) Od razu się przyjemniej je takie kanapki no i całkiem inaczej smakują :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tylko dzieci się skuszą,ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie- są urocze! :) Myślę, że dzieci tworząc je miałyby właśnie świetny ubaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA już do dzieci się nie zaliczam, ale taką kanapkę chętnie bym zjadła. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i kolorowe, na pewno smakowałyby dzieciom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł szczególnie dla tadków niejadków

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne! wiem, że takie kanapeczki są zachętą do jedzenia dla dzieci, ale i ja byłabym uradowana gdyby ktoś przygotował dla mnie takie cudne, pełne uśmiechu kanapki. super. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. moja córka widząc zdjęcie krzykneła "mama, plis" i pobiegła do kuchni ;-) jeśli to zdjęcie przekona ją do jedzenia kanapki w formie kanapki to będę wdzięczna do końca życia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają pysznie! Sama mam ochotę je zjeść:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zadne dziecko nie odmowi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, idealne dla niejadków, od razu zachęcają do zjedzenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne :) każdy niejadek taką zje ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger