Makaron z boczkiem, cukinią i pestkami dyni w sosie śmietanowym



Hej :-)) Jak tam upały u Was ?? Macie już dość, czy lubicie?? No ja nie lubię już wiecie, u mnie wiatrak w domu pomaga, okna pozasuwane roletami i dajemy radę :-). Gorzej trochę z gotowaniem, ale coś na szybko się zrobi. Tym razem z tego co miałam w domu, a cukinii zawsze mam zapas, boczek kupiłam o tak, może się przyda, natka była, reszta też i tak powstał makaron z boczkiem , cukinią i pestkami dyni, do tego natka pietruszki i śmietanka. Miłego dzionka Wam życzę :-)).

Składniki:

  • 1 opakowanie boczku w plasterkach (u mnie było 6 plastrów)
  • mała cukinia
  • pestki dyni (2 garście)
  • natka pietruszki
  • wędzona papryka
  • 1/2 szklanki śmietany 30%
  • suszone pomidory z czosnkiem niedźwiedzim i czarnuszką
  • sól
  • makaron 


Makaron gotuję według przepisu na opakowaniu. Boczek kroję w paseczki, wrzucam na rozgrzaną patelnię, podsmażam, dorzucam pokrojoną w plasterki a potem na ćwiartki cukinię, pestki dyni, solę. Dodaje natkę pietruszki, wędzoną paprykę, suszone pomidory z czosnkiem niedźwiedzim i czarnuszką, wlewam śmietanę i chwilę duszę. Śmietanka powinna troszkę się zagęścić. Wrzucam makaron, wszytko mieszam i gotowe :-))




11 komentarzy:

  1. jakie smakowite połączenie, lubię takie dania z makaronem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takie danie, makaron z takimi dodatkami to idealne połączenie na letni obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makaron to zawsze fajny pomysł, a z cukinią i boczkiem to pyszny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo apetyczny obiad :)z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, ale pysznie wygląda!
    A nie mam boczku :/ a bez boczku nie ma sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam to danie tylko bez boczku, bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje smaki, pyszny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makaron z cukinią i boczkiem bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger