Deser z jeżynami, mascarpone i bezą



Hej :)) Tak jak obiecałam kolejny wpis z jeżynami w roli głównej :) Tym razem deserek, prosty, szybki, na prośbę młodego i tego starszego też i ja oczywiście nie pogardziłam he he :)) Troszkę śmietany kremówki, serek mascarpone, jeżyny i pokruszona beza. Pyszota :)))


Składniki na 3 porcje:

  • 200 ml śmietany 30%
  • 125 g serka mascarpone
  • jeżyny
  • beza do pokruszenia
  • cukier puder (nie koniecznie)



Śmietanę ubić, dodać serek mascarpone. Jeszcze chwilkę ubijać, żeby serek połączył się ze śmietaną. Przełożyć do szklaneczek, na to dać jeżyny i na sam wierzch pokruszyć bezę.




20 komentarzy:

  1. Twoje słodkości są wyjątkowe, wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały deserek. Bardzo lubię takie słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha :) dla mnie bez cukru pudru, beza jest wystarczająco słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie desery, szkoda, że nie mam w tym roku jeżyn pod ręką!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) wpraszam się na taki deser!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha! Szkoda, że jeżyna już nie ma u nas w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada bardzo smakowicie. Uwielbiam Twoje przepisy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami podobny deser sobie serwuję. Pyszny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności! :)
    Uwielbiam takie proste desery z owocami i bezikami, zawsze smakują obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka prostych składników i przepyszny deserek gotowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie jak by smakował z malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypasiony deser do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznościowo! Muszę zaopatrzyć się w jeżyny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger