Ciasto jogurtowe z truskawkami



Hej :)) Dzisiaj pyszne ciasto z truskawkami. Robiłam, go już po raz drugi, bo niestety za pierwszym razem nie bardzo mi wyszło. Coś musiałam zrobić źle. Mogła to tez być wina jogurtu, bo niestety w przepisie było, że ma być gęsty, a nie miałam takiego i dałam taki lejący. Tym razem jogurt był już bardzo gęsty. Ciasto super, bardzo smaczne, szybkie, ale może się nie udać ;)) Ja się nie poddałam i w końcu wyszło :) U mnie wersja bez kruszonki, ale można zrobić z nią. Tak zrobię kolejnym razem z innymi owocami :). Blaszka 24x34 cm.


Inspiracja: klik


Składniki:

  • 3 szklanki mąki pszennej
  • 1 opakowanie (40g) budyniu u mnie śmietankowy bez cukru
  • 1 szklanka cukru
  • 5 jajek
  • 1 szklanka oleju
  • 1 szklanka gęstego jogurtu naturalnego u mnie Bakoma
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ok. 500 g owoców



Pamiętajmy, że wszystkie składniki muszą być w temperaturze pokojowe !!!!


Jajka ubijamy z cukrem na puszystą jasną masę, dodajemy jogurt i miksujemy, następnie dodajemy olej i również miksujemy. Mąkę mieszamy z budyniem i proszkiem do pieczenia. Dodać do masy (podzielić na trzy tury), ciągle miksując. Masę przelać do formy wyłożonej papierem do pieczenia. Na wierzch ciasta poukładać owoce. Pieczemy w 180 stopniach około 45 minut (sprawdzamy patyczkiem). 



25 komentarzy:

  1. Ależ tak,bardzo by mi smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj upiekłam moje ciasto z truskawkami. Ale chętnie zmienię na coś innego. Tak więc następnym razem zrobię z Twojego przepisu )

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to ciasto! jest słodkie i wilgotne - ta, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, mi też dość często jogurtowe czy kefirowe ciasta nie wychodzą, ale jak już wyjdą to są bajecznie wilgotne i puszyste :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja poproszę kawałek. Właśnie piję kawkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chętnie takie ciasto. Truskawki królują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie ciasta, z mleczkiem smakują super, a z kawą jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to lubię takie słodkości :P. Z truskawkami jeszcze nie robiłam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny prosty wypiek i te owocki, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ano, bo tak to jest z tymi ciastami.....temperatura i konsystencja robią różnicę, ile razy strzeliłam sobie golaaaa....;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe ciasto . Ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na takie ciasto zawsze chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie ciasta, są cudownie wilgotne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie ciasta. Pychotka z truskawkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym zjadła, wygląda pysznie i wydaje się być proste w przygotowaniu. Takie ciasta jogurtowe są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. robiłam, rewelacja, mokre , jogurtowe. superrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger