Penne rigate z szynką i takie tam ;)



Hej :) Więc powiem krótko ;) korzystam dalej z tego, że mój młody zajada się oliwkami he he tym razem makaron z szynką, oliwkami oczywiście, cukinią bo sezon na nią a pasuje do wszystkiego, papryka i pomidorki. Do tego dużo natki pietruszki, troszkę kurkumy, oregano, estragonu, soli i jest :)) Ilości nie podaję, bo każdy daje ile lubi ;))

Składniki:
  • makaron u mnie penne rigate
  • oliwki zielone
  • szynka biała
  • cukinia
  • papryka zielona
  • pomidorki żółte
  • natka pietruszki
  • oregano
  • estragon
  • kurkuma
  • sól
  • olej kokosowy do smażenia

Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Cukinię i paprykę pokroiłam, wrzuciłam na rozgrzaną patelnię, jak zrobiły się miękkie, to dodałam oliwki, pokrojoną szynkę, kurkumę i resztę przypraw. Podsmażyłam chwilkę, dorzuciłam ugotowany makaron, wymieszałam i na koniec wrzuciłam pokrojone na połówki pomidorki i pokrojoną natkę. Jak trzeba to można jeszcze doprawić :)


15 komentarzy:

  1. Bardzo,bardzo,bardzo pasuje mi Twoje danie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoim Młodym to ja muszę się umówić na pogryzanie oliwek - mniam!! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób na lekki obiad. Lubię takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! jaka ja jestem głodna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki makaron zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomicie się prezentuje to....takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, tak świeżo, bez napinki...;)
    a ja walczę z leniem i chronicznym brakiem czasuuu;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zaglądam i zaglądam, że może jest coś nowego u Ciebie a tu nic :((

      Usuń
  8. Lubię takie obiady, i proste i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie wariacje makaronowe do mnie trafiają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów jestem zachwycona Twoim pomysłem na obiad. Sama zjadłabym chętnie, Kto wie, może jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pycha. Uwielbiam makaronowe dania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger