Versatile Blogger Award



 Bardzo miła niespodzianka .. otóż zostałam nominowana do Versatile Blogger Award :) przez Ole La Lolla  z bloga :)))
Bardzo dziękuję jest to bardzo miłe wyróżnienie :)))

Zasadami są:
* nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
* poinformować nominowanych blogerów o tymże fakcie
* wyłonić o sobie 7 faktów;))
* podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
*dołączyć nagrodę The Verstite Blogger Award u siebie na blogu

Zatem nominuję blogi, do których często zaglądam, które uwielbiam...i które napędzają mnie do działania i są inspiracją ;))

* kolejność przypadkowa*

1. Od 7 lat żona :)), a od 4 lat mama super faceta, który ma na imię Eryk :))
2.  Uwielbiam serial "Przyjaciele" mogłabym go oglądać na okrągło i za każdym razem kiedy do niego wracam to mnie bawi :))
3. Kociara i psiara :)), która nie ma ani kota, ani psa, ale marzy żeby mieć i będzie miała :))
4. Nie lubię obłudy, fałszu i zakłamania
5. Uwielbiam gotować, piec ( pieczeniem zaraziła mnie moja mama) :)), a jak jeszcze moje wytwory smakują to już wogóle  :))))
6. Uwielbiam podróże :))
7. Śpioch, który nigdy nie jest wyspany :))
 

10 komentarzy:

  1. hehe, dziękuję ślicznie;D
    pozdrawiam słonecznie...jeszcze;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, bardzo mi milo! :) dziękuję! to wspaniale wyróżnienie dla mnie i dla mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuej bardzo z animinacja:))) tez uwielbiam Przyjaciol:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. punkty 4,5 i 6 zupełnie pasują do mnie!
    miło się czegoś nowego o Tobie dowidzieć.

    poza tym, jest mi tak niezmiernie miło!
    ciesze się strasznie, że mnie doceniłaś i uznałaś, iż warto
    mnie nominować. dziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! :) I miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie, niezmiernie mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo,aż się zarumieniłam:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger