"Misa mocy 2" Ewa Ługowska

 


Autorkę książki niektórzy na pewno znają. Ewa Ługowska prowadzi bloga misamocy.pl, jest też trenerką zdrowej kuchni. W jej najnowszej książce znajdziemy przepisy diety eliminacyjnej i takiej dla alergików. Nie ma tu nabiału, mięsa, jaj czy glutenu. 

Osób czy dzieci z alergiami pokarmowymi jest coraz więcej. Sama ma w domu dwójkę, a i ja i mąż wydaje mi się, że też alergię mamy, tylko jeszcze nie udało nam się dotrzeć na testy. Nietolerancje pokarmowe i alergie wymuszają w nas dbanie o to co jemy. Dla niektórych jest to na pewno ciężki temat, bo niestety nie każdy może sobie wtedy pozwolić na smakołyki, które kiedyś uwielbiał, ale wcale nie musi to być wyrok. Jest wiele publikacji z przepisami i podpowiedziami jak w takich sytuacjach sobie radzić. Taką jest "Misa mocy 2". 

Autorka pokazuje nam, że dieta eliminacyjna to zaskakująca obfitość połączeń, przepisów i produktów. W książce znajdziemy też wiele porad, jak radzić sobie, jeśli twoje dziecko ma alergię, na co zwracać uwagę podczas zakupów czy planując urlop. Oprócz tego jest tu ponad 80 przepisów na dania pełne mocy, bez jaj, nabiału, mięsa, białego cukru i glutenu. 

Przepisy jakie tutaj znajdziemy, są bardzo ciekawe i proste w wykonaniu. Każdy przepis opatrzony zdjęciem gotowej potrawy. Mamy też przepisy podstawowe na np. domowe mleko roślinne, twarogi i serki wegańskie, dowiemy się jakie są zamienniki jaj. W książce znajdziemy też bardzo fajne przepisy na chleb. Oczywiście na zakwas też. Nie zabrakło też i słodkich propozycji. Są kruche babeczki z budyniem, rogala z domową nutellą czy tort czekoladowy. Jest na pewno z czego wybierać. Jeśli szukacie więc ciekawej propozycji dla alergików czy osób, które są na diecie eliminacyjnej, to tak taka jest. 






Tytuł: "Misa mocy 2"
Autor: Ewa Ługowska
Oprawa: twarda
Stron: 240
Cena okładkowa: 49,99 zł
Wydawnictwo: Znak 

6 komentarzy:

  1. Przydatna książka i widać, że starannie wydana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie. Musiałam wyeliminować z diety gluten i laktozę, więc jestem na etapie poszukiwania ciekawych przepisów dań, które spokojnie mogę jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ciekawa publikacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca książka

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest książka dla mnie. Nie mam alergii pokarmowej, ale chce zrezygnować z cukru i obciążających organizm produktów. Na pewno jest to przydatna książka, warta przeczytania🌞

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger