"Facet na wakacje"

 


"Facet na wakacje" to zbiór 11 gorących opowiadań idealnych na wakacyjne wieczory. Znajdziemy tutaj piękne miejsca, oraz gorące sceny. Antologie są krótkie oraz różnorodne. Nie wszystkie kończą się dobrze. Niektóre są krótsze, niektóre dłuższe. Na pewno przyprawiają o szybsze bicie serca, bo namiętnych scen tutaj nie brakuje. Jest też humor.

Według mnie większość opowiadań była dobra. Znalazły się takie, które do gustu mi nie przypadły. Najbardziej podobały mi się opowiadania Pauliny Świst, J.B. Grajdy i Agnieszki Siepielskiej. Każde opowiadanie jest krótkie i szybko się rozkręca. Bohaterowie różnorodni i ciekawi. Emocji jest tutaj co nie miara, wszystkie opowiadania czyta się lekko i przyjemnie. Jeśli lubicie takie lżejsze książki z krótkimi opowiadaniami, które możemy czytać kiedy mamy wolną chwilę, to polecam. Ja czasem lubię oderwać się od cięższych klimatów i przeczytać coś lekkiego z pazurem. Ta książka właśnie taka jest ;-)


Tytuł: 
"Facet na wakacje"
Autor: praca zbiorowa
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 416
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger