Galaretki z malinami ulubiony deser dzieci

 


Dzień dobry :-) Ten tydzień będzie na blogu zdecydowanie na słodko. Były już rogaliki, dzisiaj galaretki a w piątek pyszny sernik. Galaretki uwielbiają chyba wszystkie dzieci i nie tylko, bo my również z chęcią zjadamy. U mnie dzieci mogły by jeść na okrągło. Tym razem zrobiliśmy galaretki malinowe z malinami, górna warstwa to galaretka krystaliczna z jogurtem naturalnym. Były pyszne, polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki na 4 porcje:
  • 1 galaretka malinowa
  • 1 galaretka krystaliczna
  • 200 g jogurtu naturalnego
  • maliny u mnie mrożone

1. Galaretkę malinową rozpuszczamy w 500 ml wrzątku. Mieszamy, odstawiamy do wystudzenia. Maliny wcześniej rozmrażamy.
2. Galaretkę krystaliczną rozpuszczamy w 300 ml wrzątku, odstawiamy do wystudzenia. Najlepiej rozpuścić ją troszkę później niż malinową, bo musimy poczekać aż ta pierwsza nam stężeje w lodówce. 
3. Do pucharków rozlewamy wystudzoną galaretkę malinową, wrzucamy do niej maliny i wkładamy do lodówki. 
4. Jak galaretkę troszkę nam stężeje, to do galaretki krystalicznej dodajemy jogurt naturalny i mieszamy, żeby składniki nam się połączyły. Galaretkę z jogurtem wykładamy na galaretkę z malinami. Wkładamy do lodówki na kilka godzin, żeby nam stężały. Przed podaniem dekorujemy bitą śmietaną. Smacznego :-)






16 komentarzy:

  1. Galaretka zawsze kojarzy mi się z babcią. Zawsze mi ją przygotowywała w kubku ze słonikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często robię takie galaretkowe desery bo moja Córka je uwielbia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zrobię, b0 mam dużo owoców w puszkach i słoikach, a deser jest szybki w wykonaniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubimy taki deser :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Galaretka z owocami to ulubiony deser nie tylko dzieci, ale i.. doroslych. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie i piękne wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie i piękne wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! :-)

    Zapraszam na mojego bloga oraz Instagrama
    www.truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    www.instagram.com/truskawkowa_fiesta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super. Chętnie kiedyś spróbuję zrobić taki deser. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda, lubię takie desery w szklankach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja byłam tym okropnym dzieckiem (a teraz dorosłym), które nie lubiło galaretki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger