"Dracul" J.D.Barker, Dacre Stoker

 



Twórca bestselerowych thrillerów J.D.Barker i Dacre Stoker potomek słynnego autora "Draculi" wspólnie łączą siły w oryginalnym prequelu jednej z najbardziej znanych powieści wszech czasów.

Rok 1868. Bram Stoker rozpamiętuje wydarzenia z przeszłości, które sprawiły, że musiał przygotować się do starcia z nieludzką bestią. Jako dziecko często i ciężko chorował, na pomoc przyszła mu wówczas niania Ellen, która nigdy nie zdradziła jak uzdrowiła chłopca, później nagle zniknęła. Po kilku latach Bram wraz z siostrą Matyldą chcą odnaleźć kobietę i dowiedzieć się jakie Ellen skrywa tajemnice. Od tego momentu zaczyna robić się bardzo niebezpiecznie ...

Jestem pod wrażeniem. Od tego zacznę. Nie jestem fanką horrorów, ale ten czytało się zaskakująco szybko i nawet przyjemnie. Mamy tutaj napięcie, które trzyma od samego początku do końca. Mnóstwo sekretów, tajemnic i ten mroczny, czasami wręcz przerażający klimat sprawiają, że podczas lektury targają nami różne emocje. Niepokój towarzyszył mi tu nie raz. Bohaterowie są bardzo ciekawi, wraz z rozwojem akcji wychodzi coraz więcej skrywanych przez nich tajemnic i sekretów. Krok po kroku odkrywana jest historia Dracula i Ellen. Książka to horror gotycki, ja miałam po raz pierwszy z takim gatunkiem styczność. Autorzy wykonali naprawdę kawał dobrej roboty. Stworzyli bardzo dobry prequel, który Wam polecam. Jeśli lubicie żeby podczas lektury nie raz przeszły Was ciarki po plecach, to "Dracul" na pewno Was zainteresuje :-)


Tytuł: "Dracul"
Okładka: miękka
Stron: 544
Cena okładkowa: 39,99 zł
Wydawnictwo: Czarna Owca

 

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger