Szybki deser z mascarpone, jogurtem, nutellą, owocami i biszkoptami



Dzień dobry :-) Sezon na owoce trwa i oby trwał jak najdłużej. Trzeba korzystać póki są. Dzieci bardzo chciały deser, więc na szybko stworzyliśmy taki: borówki amerykańskie, maliny, mini biszkopty i mascarpone wymieszane z jogurtem naturalny, do którego dodałam 3 łyżki nutelli. Wyszło pysznie, więc polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki na 3 - 4 porcje:

  • 250 g serka mascarpone
  • 180 g jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki nutelli
  • mini biszkopty lub zwykłe okrągłe pokruszone
  • borówka amerykańska
  • malina
  • listki mięty do dekoracji


1. Do miseczki przekładamy serek mascarpone, dodajemy jogurt i nutellę. Mieszamy łyżką do połączenia się składników.
2. Owoce myjemy, odsączamy na sitku.
3. Na spód pucharków dajemy borówki, na nie część kremu. Na krem dajemy biszkopty, potem maliny, znowu krem i na wierzch ja dałam kilka borówek, kilka malin, biszkoptów i listki mięty. Gotowe :-)
Smacznego :-)





22 komentarze:

  1. słoiczek pełen pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to pięknie i apetycznie wygląda :)
    Nie mam tylu owoców, ale mam serek mascarpone, więc chyba sobie też zrobię jakiś deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak on obłędnie wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szybki i przepyszny deser. Od razu po przeczytaniu poszłam taki zrobić. Czekam na kolejny twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocowa pokusa! uwielbiam takie desery i zawszę się oszukuję, że skoro są owoce to jest zdrowo (nawet jeśli jest tam mascarpone i nutella :P )

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda przepysznie, zapisuje sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, idealne na podwieczorek- dzięki za inspirację!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mascarpone w deserach :)
    Czas chyba zrobić mężowi :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. this looks absolutely beautiful !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi teraz na wieczór ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszny deser. Moje smaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pycha, a dodatek nutelli... nasze klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie szybkie desery, a te mini biszkopciki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na sam widok to aż ślinotoku dostałam 😋 Wygląda obłędnie 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger