Frutini od Vobro - galaretki nadziewane z witaminami i nie tylko



Dzień dobry :-) Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejne galaretki od Vobro, tym razem w owocowych smakach i dodatkowo wzbogacone witaminami, oraz odświeżające i rześkie Ice Jellies. 

Wszystkie nadziewane galaretki mają półpłynne nadzienie, owocowe o różnych smakach takich jak: cytryna, pomarańcza, jabłko, czy wiśnia. Wszystkie w delikatnej cukrowej posypce. 




Każda galaretka jest osobno zapakowana, nowością jest to, że galaretki mają dodatek witamin, co jest innowacyjnym rozwiązaniem na rynku polskim. Wszystko z myślą o mniejszych fanach tych smakowitości.

Galaretki dostępne w różnych gramaturach, oraz mixach. 





Kolejnym nowym smakiem galaretek jest smak Ice Jellies.
Naprawdę odświeżająca, miętowa galaretka, również w płynnym nadzieniem i w cukrowej posypce. 




Każda galaretka zapakowana osobno, galaretki dostępne w różnych gramaturach :-)



Galaretki naprawdę smaczne, duży plus za dodatek witamin, choć w słodyczach nie wiem po co ich dodatek, bo są, ale żeby uzupełnić ich zawartość w organizmie choć trochę, trzeba by było zjeść sporą ilość cukru, a po co, ale jak mam do wyboru słodycze z witaminami i te bez, to wybiorę oczywiście te z ich dodatkiem. Fajne na małą, słodką przekąskę dla dorosłych i dzieci. Ja osobiście wolę czekolady, ale galaretkę też czas od czasu zjem, tym bardziej, że moje młodsze dziecko fascynują teraz wszelkiego rodzaju żelki i galaretki. Oczywiście wszystko z umiarem i pod naszą kontrolą, ale czas od czasu pozwalamy sobie na słodkości. Poczęstowałam galaretkami rodzinę i znajomych i jedni byli fanami tych rześkich Ice, a dzieci zdecydowanie wybrały smaki owocowe. Mnie smakowały i te i te :-)
A Wy lubicie galaretki ? 



6 komentarzy:

  1. O, jeszcze nie jadłam, ale bardzo lubię ich słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę naturalne witaminy, ale dzieciom takie galaretki powinny smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi domownicy uwielbiają takie :) Muszę im poszukać w sklepie.
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam takich, ale bardzo chętnie zjem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger