Czym zająć dziecko 2+, czyli "Puzzlowe przygody Misia Łasucha"



Na pewno każdy z rodziców szuka sposobu, zabawki, książeczki, którą jej dziecko będzie zainteresowane, będzie się bawiło, a rodzic będzie miał chwilę dla siebie :-) Tak ja też testuję, szukam i próbuję. Mój starszy syn zajęcie już sam sobie znajdzie, natomiast młodsza córa, która ma prawie dwa latka to trudny orzech do zgryzienia, jeśli chodzi o zabawki, którymi się zainteresuje. Interaktywne są na chwilkę, wszystko co gra i buczy według mnie tylko dziecko rozdrażnia, zamiast uspokajać i uczyć. Wszystko jest na chwilkę, a jak już weźmie coś do rąk, to tylko po to, żeby porozwalać, a jak posprzątam, to leci i rozwala znowu. Na próbę kupiłam puzzle, takie większe dla wieku 2+. Na początku zainteresowanie było średnie, ale jak siedliśmy z nią, pokazaliśmy o co chodzi, to teraz puzzle układa bardzo chętnie. Ma już kilka zestawów i jak rozsiądzie się z nimi na dywanie, to chwilę się zajmie :-)


Dziś chciałam Wam pokazać nowe puzzle Wydawnictwa Zielona Sowa, bardzo kolorowe i duże. Jest ich 12 w tym 2 początkowe, 8 środkowych i 2 końcowe. Można je dowolnie układać i tworzyć historyjkę, którą można opowiedzieć dziecku. Miś Łasuch może podbierać z ula miód, może pomóc pszczołom i zawiesić ich ul na drzewie. 




Oprócz układania historyjek możemy z dzieckiem pobawić się w znajdywanie kolorowych elementów, które znajdziemy na puzzlach. Puzzle odpowiednie są dla dzieci w wieku 2+ (z mniejszym dzieckiem możemy układać krótkie historyjki, poprosić, żeby znalazło np. zajączka, kwiatek, miód. Poprzez powtarzanie dziecko szybciej zapamięta dane słowo. Możemy bawić się nimi też ze starszymi dziećmi 4+, wtedy dziecko może układać dłuższe historie, opowiadać je. Kolorowe ilustracje zachęcają do spędzenia czasu z misiem i jego znajomymi. Zabawa z Misiem Łasuchem będzie fajnym zajęciem dla dzieci i rodziców, zamiast spędzać czas przed telewizorem na oglądaniu bajek, możemy w miły sposób poćwiczyć z dzieckiem spostrzegawczość, poopowiadać historyjki i przyjemnie spędzić chwilę z naszą pociechą :-)




Tytuł: "Puzzlowe przygody Misia Łasucha"
Autor ilustracji: Anna Gensler
Format: 260x225x50 
Cena: 29,90 zł
Wydawnictwo: Zielona Sowa

8 komentarzy:

  1. Świetne puzzle. Moja córeczka byłaby zaxhwyzach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna rozrywka dla dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda :). Ja ostatnio się też podobnymi obkupiłam dla dzieci kuzynów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorystyka, przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne, idealnie dla mojego 4 letniego brata. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zabawki są świetne - przetestowałam na Młodej, teraz Mała również interesuje się takimi grami...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne! :) Dzieciaki miały radochę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie układanki książkowe są jak bonus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger