"Jestem wrakiem, to jest mój dziennik" Shannon Cullen



Taka fajna propozycja dla świeżo upieczonych rodziców ukazała się niedawno nakładem Wydawnictwa Marginesy. Choć bycie rodzicem to ciężki kawałek chleba, ale według mnie też coś najlepszego i najpiękniejszego co może spotkać człowieka. Fajnie, że teraz coraz więcej książek które związane są z tym tematem pojawia się na rynku. Zawsze można coś fajnego poczytać, rozluźnić się, czegoś dowiedzieć. 

Ja miałam to szczęście, że i przy pierwszym dziecku i teraz przy drugim, nie byłam wrakiem. Fakt zdarzały się gorsze dni, czy noce, ale nie było tak źle i mam nadzieję, że nie będzie. Jakoś daję rady, fakt zmęczona jestem, ale kto przy dzieciach nie jest ;-).

Ta książka to nie poradnik, to kreatywny pamiętnik w którym możecie opisać jak wyglądało Wasze rodzicielstwo, nabierzecie dystansu do pewnych rzeczy i rozerwiecie się. to quizy, rebusy, krzyżówki, które połączone są z rodzicielstwem. Oprócz tego znajdziemy w nim kolorowanki, wykreślanki i cytaty. Nauczycie się też wymawiać imię waszego dziecka w języku migowym. Jeśli potraficie do życia i do rodzicielstwa podejść z przymrożeniem oka, bardziej na luzie to poradnik, to świetna sprawa do tego, żeby po prostu troszkę się rozluźnić. Będzie on tez kiedyś fajną pamiątką, którą możecie pokazać swojemu dziecku jak będzie większe. 

Oto kilka cytatów, które mi się spodobały :-)

" Rodzicielstwo to poświęcenie wszystkiego. Poza winem, czekoladą i kofeiną "

"90 % rodzicielstwa schodzi na zastanawianiu się, dlaczego to jest mokre?"

"Bycie rodzicem uświadamia, że prawie wszystko da się zrobić jedną ręką "

Nie zdajesz sobie sprawy ilu ludzi nie lubisz, dopóki nie musisz wybrać imienia dla swojego dziecka "











Tytuł: "Jestem wrakiem, to jest mój dziennik"
Autor: Shannon Cullen
Okładka: miękka
Stron: 224
Cena okładkowa: 32,90 zł
Wydawnictwo: Marginesy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger