Sałatka z kabanosem, ananasem, papryką marynowaną, fasolką i kukurydzą



Hej :-). Sałatka dzisiaj, tak mnie naszło, że hej, właśnie na taką, z marynowaną papryką, moją w końcu spróbowałam, czy wyszła i powiem Wam, że wyszła. Smaczna bardzo, no jeden słoiczek się nie nadawał, ale dlaczego nie wiem, bo reszta super :-). Sałatka prosta, szybka, tak na kolację była więc nie było czasu wymyślać, no i trochę pod mojego młodego, który nagle stał się fanem sałatek. Oczywiście bardziej tych babcinych, która daje tony majonezu, ale moje czasem też pochwali. Ta mu smakowała, a majonezu była tylko łyżka ;-). Miłego dzionka Wam życzę :-)).

Składniki:

  • opakowanie kabanosów
  • 1 puszka ananasa
  • 1 puszka czerwonej fasolki
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1/2 słoika marynowanej papryki
  • natka pietruszki
  • 1-2 łyżki majonezu


Kabanosy, ananasa i paprykę kroimy, wrzucamy do miski, dodajemy odsączoną kukurydzę i fasolkę czerwoną (musimy ją przelać ciepłą wodą), natkę siekamy. Dodajemy majonez i mieszamy. Smacznego :-))))



15 komentarzy:

  1. Jak by mi ktoś zrobił taką sałatkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego połączenia jeszcze nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi smaku ;) i też sobie dziś coś podobnego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam, ale bym sobie teraz zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, syta sałatka, sama bym taką wciągnęła na kolację :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kombinacja. Lubię sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie, zdrowo i kusząco. Wspaniała sałatka. Na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrezygnowałabym z fasolki bo za nią nie przepadam, ale wygląda bardzo smakowicie i zgadzam się z tym, że jest to idealne danie na kolacje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger