Kasza jaglana z miodem,cynamonem, czereśniami, borówkami i bananem



Hej :)) Dzisiaj jaglanka na słodko, trochę takie sprzątanie końcówek, bo kupiłam czereśnie, ale modły stwierdził, że nie słodkie i nie będzie jadł. Trochę wykorzystałam do kompotu i reszta poszła do jaglanki. Zostało mi jeszcze dwa już bardzo dojrzałe banany i kilka borówek. Wszystko wykorzystałam ;)). Do kaszy dodałam trochę miodu i cynamonu. Wszystko zostało zjedzone, nawet czereśnie już dobre były he he ;))). Udanego weekendu Wam życzę :)))

Składniki na 3 porcje:

  • 1,5 szklanki kaszy jaglanej
  • 3 szklanki wody
  • 2 łyżki miodu
  • cynamon (ilość wedle uznania)
  • 2 banany
  • czereśnie
  • borówka amerykańska


Kaszę wrzucam na sitko, przepłukuję pod ciepłą wodą, żeby pozbyć się goryczki. Wrzucam do garnka, zalewam wodą i gotuję, do momentu, aż kasza wchłonie wodę. Pod koniec gotowania dodaję miód i cynamon, mieszam. Kaszę zdejmuję z gazu, dodaję wypestkowane czereśnie, borówki i pokrojone w plasterki banany i jeszcze raz mieszam. Ciepłe przekładam do miseczek :))



16 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie wariacje na temat jaglanki. W moim wykonaniu im więcej owoców tym lepiej, a takie sezonowe jak czereśnie czy śliwki - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny pomysł na śniadanie albo zdrowy deser:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie danie na słodko, aż kusi żeby zjeść np. na drugie śniadanie :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful post :)
    happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kasze jaglaną :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka kaszka dobra o każdej porze dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smacznie wygląda, super miseczka zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona kasza jaglana w tak doborowym towarzystwie owoców, mniamm.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaglanka z owocami <3 lepiej trafić nie można.. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowo i smacznie :) a do tego pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis :) wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger