Łosoś z jarmużem, cukinią, pomidorem i pestkami dyni




Hej :) W końcu kupiłam jarmuż :))))) Dodałam go do łososia z warzywami, resztę do pesto z rukoli. Fajny jest, bardzo mi posmakował :) Nawet młody nic nie mówił tylko zjadł wszystko ze smakiem :) Jak zwykle tylko suszone pomidory mu nie smakowały. Jakoś nie może się do nich przekonać. Ja je uwielbiam :) Mój łosoś tak jak widać z cukinią, suszonym pomidorem, jarmużem, do tego ząbek czosnku i trochę pestek z dyni. Jako dodatek ryż naturalny brązowy :)


Składniki:

  • filet z łososia
  • mała cukinia
  • 1 ząbek czosnku
  • kilka suszonych pomidorów
  • garść pestek z dyni
  • świeża kolendra
  • sól różowa
  • pieprz
  • olej kokosowy do smażenia



Ryż gotujemy według przepisu na opakowaniu. Cukinię umyłam pokroiłam w plasterki i wrzuciłam na patelnię z rozgrzanym olejem, dodałam pokrojony na drobno ząbek czosnku i podsmażyłam do momentu,aż cukinia zaczęła robić się miękka, dodałam umyty jarmuż, pokrojone suszone pomidory i pestki z dyni. Warzywa przesunęłam na jedna stronę patelni, a na drugiej podsmażyłam łososia, którego wcześniej oprószyłam solą i pieprzem. Na końcu jak łosoś był gotowy dodałam pokrojoną świeżą kolendrę, doprawiłam solą i wymieszałam. Podałam z ryżem brązowym. 



24 komentarze:

  1. Jeszcze nic nie robiłam z dodatkiem jarmużu, ale jak piszesz warto:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie wygląda pysznie. Muszę kupić ten jarmuż w końcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowitości :) jarmuż... muszę spróbować! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Łosoś... doskonały, jarmuż... wspaniały :) W ogóle zrobiłaś pyszny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jarmuż i łosoś to królowie mojego stołu. Super danie! Suszone pomidory u mnie są jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze nie wiem, co wykombinować z jarmużem i tak zwlekam z jego kupnem :(
    Mniam, łosoś, cukinia, pesto.. pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sposób na łososia. Ja najczęściej robię w kawałku, taki podzielony to tylko do makaronu. Ta propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beti danie apetyczne ale ja jestem oczarowana talerzem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo, pomidory są specyficzne, ja też długo się do nich przekonywałam :D
    pyszna propozycja, Beti ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę i ja wreszcie kupić jarmuż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Porządny obiad, jarmuż uwielbiam, więc wszystko co z nim musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ apetyczny obiad! musze wypróbować jarmuż w takiej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super obiad :) Smakowicie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe i ładne, do tego wygląda pysznie. Lubie to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda przepięknie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger