Sałatkowo ;))



Hej :)) Tak właśnie naszło mnie na sałatkę ;) Taką na szybko, mix sałat, pomidorki koktajlowe, łosoś wędzony i ser camembert, troszkę oleju lnianego, suszone pomidory z bazylią i czosnkiem i gotowe :) Pyszna była :)) 


Składniki:

  • opakowanie mix sałat u mnie z roszponką
  • łosoś wędzony
  • ser camembert
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem 
  • olej lniany



Mix sałat umyłam, pomidorki, ser i łososia pokroiłam, wszystko razem zamieszałam, doprawiłam suszonymi pomidorami z bazylią i czosnkiem i skropiłam oliwą :)) 



16 komentarzy:

  1. Świetne sałatka, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sałatka jest dobra na wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sałatki, świetne na takie słoneczne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio mam straszny ciąg na sałatki :) Musze kupić łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tak patrzę i czytam to mnie chyba tez naszło na taką sałatkę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sałatka :) Wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sałatka to coś dla mnie. Pięknie, smacznie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz taki czas, że te sałatki same wołają o zrobienie, u mnie też, coś tam złapię, co mam pod ręką i lecę z tematem...na balkonie trochę wysiałam zielonego, na działce u teściów też coś będzie i jedziemy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie szybkie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sałatki, sałatki... nie ma nic lepszego wiosną, ze świeżych składników :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna, lekka i kolorowa. Ma wszystko, co powinna mieć dobra sałatka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger