"Ania Robaczek ratuje pszczoły" Catherine Jacob, Lucy Fleming

 


Jeśli lubicie urocze książeczki z ważnym przesłaniem i z cudownymi ilustracjami, to musicie koniecznie przeczytać opowieść "Ania Robaczek ratuje pszczoły" 

Ania mieszka w mieście i kocha wszystkie małe stworzenia. Gdy spotyka małe robaczki, to aż skacze z radości. Gdy jakiś owad ma kłopoty, to dziewczynka rzuca wszystko i stara się mu pomóc. Przecież ona niczego się nie boi i staje w obronie swoich małych i tych ciut większych przyjaciół. Na swoje szóste urodziny dostaje od babci szkło powiększające, dzięki któremu dowiaduje się, że pszczoły mają kłopoty. Ktoś chce zniszczyć ich kwiatowy dom, ale Ania na to nie pozwoli :-)

Zacznę od tego, że książeczka jest cudownie wydana. Bardzo kolorowa z pięknymi ilustracjami. Na początku książki jest kilka ciekawostek o owadach. Książeczka będzie idealna dla dzieci, które lubią spędzać czas w otoczeniu przyrody. Cała historia z morałem, naprawdę piękna i wartościowa. Tekstu nie jest dużo. Dzieci dowiedzą się dużo o pszczołach i o tym dlaczego są one dla nas tak ważne. Gorąco polecamy małym i dużym czytelnikom :-)




Tytuł: "Ania Robaczek ratuje pszczoły"
Autor:  Catherine Jacob, Lucy Fleming
Oprawa: twarda 
Stron: 32
Cena okładkowa: 32,99 zł
Wydawnictwo: Wilga

5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Ja uwielbiam takie urocze książeczki z ilustracjami, które aż kipią radością i pasją :) Chciałabym zacząć je kolekcjonować, bo taka mała dziecięca biblioteczka to moje marzenie :)
    Cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. A o pszczołach trzeba mówić, zwłaszcza dzieciom, które często kojarzą je tylko z niebezpieczeństwem. Piękna książeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nas ta książka zachwyciła 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Ostatnio mam już faze na książki dla dzieci i kupuję mojemu jeszcze nienarodzonemu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger