Praliny Frutti Di Mare nowość od Vobro

 


Dzień dobry :-) Dziś pogoda u mnie straszna. Pada deszcz ze śniegiem i do tego jest zimno brrrr. Na osłodę mam dla Was nowości od Vobro. Są to kultowe praliny Frutti di Mare w nowych, pysznych smakach :-)

Pralinki mają kształt owoców morza. Każdy wariant proponowanych smaków skrywa w sobie kombinację dwóch nadzień w każdej pralinie. Mamy tutaj klasyczne nadzienie i półpłynne nadzienie. Opakowania są eleganckie, mają złote dodatki. 

Zacznę od mojego faworyta jakim jest Cherry&Cocoa :-)


Jest to połączenie mlecznej i białej czekolady. W środku wypełnione nadzieniem kakaowym i wiśniowym. Dla mnie połączenie rewelacyjne :-) 


Creme Brulee to również pyszna pralinka, która rozpływa się w ustach :-) 


Otoczka to mleczna i biała czekolada, a w środku wypełnienie o smaku Creme Brulee. Połączenie super, pralniki wprost rozpływają się w ustach :-)


Brownie to mocno czekoladowa pralinka. Otoczka czekoladowa plus mocno czekoladowe nadzienie. Idealne dla osób, które lubią takie mocno czekoladowe smaki. 



Pralinki w opakowaniach 100 g, czyli tyle co tabliczka czekolady. Każda czekoladka jest osobno zapakowana. Praliny idealne na niezobowiązujący prezent lub słodką, pyszną przekąskę. Ja uwielbiam do kawy :-) Trzeba podkreślić jeszcze, że marka Vobro jest Polską marką, która robi pralinki najwyższej jakości, w wielu wariantach smakowych. Wszystkie rewelacyjne :-)




Który smak wybralibyście ?


10 komentarzy:

  1. Przepyszne pralinki :D Z nadzieniem wiśniowym najbardziej mi smakują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione to te z karmelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je!! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycze jem niesamowicie rzadko, ale tacie by posmakowały ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku uwielbiam te praliny, ale nie wiedziałam że są w różnych smakach! Musiałabym spróbować ale chyba creme brulee mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakują super. Miałam okazję próbować wersje brownie, mój ulubiony smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te pralinki (znam je z bombonierek), ale ilość plastiku w tym przypadku mnie skutecznie zniechęca...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger