"Tuż za ścianą" Louise Candlish

 


Mieliście kiedyś do czynienia z upierdliwymi sąsiadami? Ja odpukać na razie nie. W najnowszej książce Lousie Candlish o takich poczytacie ;-)

Ulica Lowland Way, to marzenie wielu. Spokojna okolica, mili i serdeczni mieszkańcy. Nowi sąsiedzi, którzy wprowadzają się do jednego z domów burzą ten spokój. Darren i Jodie zaczynają uciążliwy remont, w nocy słuchają głośno muzyki i handlują na swojej posesji używanymi samochodami. Są też niekulturalni. Wszyscy mają już serdecznie dość i konflikt wisi w powietrzu. Pewnego sobotniego ranka dochodzi do tragedii. Wszyscy są wstrząśnięci. Policja szuka winnych a wśród mieszkańców zaczynają się wzajemne oskarżenia, przy okazji których wychodzi, że każdy coś ukrywa. Zaczynają się przesłuchania i zmowa mieszkańców. Niestety policja do końca im nie wierzy...

Cała historia ciekawa i nawet mi się podobała. Niestety nie jest to trzymający w napięciu thriller tylko bardziej książka obyczajowa. Postacie mamy tutaj barwne, całość czyta się fajnie. Akcja jest raczej spokojna. Poznajemy sekrety i intrygi sąsiedzkie. Autorka pokazuje ludzką naturę, to jacy jesteśmy i jak się zachowujemy. Kto zabił dowiadujemy się na końcu i za to duży plus. Po okładce i zapowiedziach spodziewałam się czegoś mocniejszego i tutaj moje rozczarowanie. Mimo tego fabuła jest ciekawa, brakowało mi tylko tej ostrej jazdy. 


Tytuł: "Tuż za ścianą"
Autor: Louise Candlish
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 416
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

 

3 komentarze:

  1. Z ciekawością czekam na swój egzemplarz tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam okropnych sąsiadów za ścianą niestety. W sypialni słyszymy ich hałasy, przeklinanie itd. Ale sąsiadka w niedziele do kościoła zawsze wystrojona. Aż by się wstydziła tego, jak się zachowuje w domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger