"Gorące lato. Grzeszne opowieści"



10 polskich autorek i 10 opowiadań. Rzadko kiedy czytam opowiadania. Ten zbiór to już mój drugi od Wydawnictwa Muza. Opowiadania ciekawe, gorące, ciut za krótkie, ale czyta się super i naprawdę szybko. Mamy tutaj wachlarz historii. Jest romans połączony z wątkiem kryminalnym, są lekkie historie romantyczne, są też pikantne.  Emocje towarzyszą nam na każdym kroku. Wszystkie historie lekkie i przyjemne, opowiadają o lecie, wymarzonym urlopie i wakacjach. Z dziesiątki autorek znałam do tej pory opowiadania trzech i fajnie było poznać pozostałe. Jeśli miałabym wybrać najlepsze opowiadanie, to powiem Wam, że byłoby ciężko, bo każde było inne. Bohaterowie wyraziści, zapadają w pamięci. Wszystkich łączy miłość, odpoczynek i lato. 

Mnie jak zwykle Agnieszka Lingas - Łoniewska, Paulina Świst i Alicja Sinicka nie zawiodły. Uwielbiam książki tych autorek. Cieszę się, że poznałam choć troszkę twórczość pozostałych. Niektórych książki na pewno nadrobię. Jeśli szukacie czegoś lekkiego i przyjemnego na wakacje, a lubicie krótkie historie, które można czytać wyrywkowo, to ta książka jest idealna. Jest tu zabawnie, cały czas coś się dzieje, jest też pikantnie, więc od razu mówię, że niektóre historie będziecie czytać z wypiekami na twarzy. Polecam :-)


Tytuł: "Gorące lato. Grzeszne opowieści"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 448
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

7 komentarzy:

  1. To zdecydowanie letnia propozycja dla mnie, na hamak do ogródka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka w sam raz dla mnie, czasem lubię takie lekkie przyjemne powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie opowiadanie i lubię właśnie jak każde jest inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very interesting book, I like the cover
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba idealna książka na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też rzadko czytam opowiadania, ale czasem się zdarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger