"Strach, który powraca" Magda Stachula



Anita i Adam to na pozór normalne małżeństwo. Mają córkę Amelię, piękny dom na przedmieściach Krakowa. Ona prowadzi dom, on pracuje w korporacji i nieźle zarabia, więc stać ich na wszystko. Uchodzą za zgrane i szczęśliwe małżeństwo. W rzeczywistości jest jednak inaczej. Adam w ogóle nie zwraca na Anitę uwagi, ich uczucie chyba się wypaliło. Oboje zaczynają siebie okłamywać. Anita ma też dziwne uczucie, że jest obserwowana. Pewnego dnia dostaje przesyłkę w której znajduje bieliznę w rozmiarze w którym nosi. Od tego momentu zaczyna bać się o siebie i o córkę. Wracają też niemiłe wspomnienia  z niedalekiej przeszłości.

"Strach,który powraca" to kontynuacja losów Anity i Adama, których poznajemy w "Idealnej" , ale książki możemy czytać osobno, bo autorka odwołuje się tutaj do poprzedniej pozycji i przypomina nam wydarzenia, które miały miejsce kilka miesięcy wcześniej. Książkę czytało się super, trzymała w napięciu do samego końca. Jest tu dużo tajemnic i wiele emocji. Fabuła ciekawa, krótkie rozdziały, oraz wyraziści bohaterowie sprawiają, że czyta się niezwykle szybko. Cała historia ukazana jest z perspektywy czterech osób. Nie ma tu morderstwa, czy rozlewu krwi, ale i tak  na długo zostaje w naszej głowie i nie da łatwo o sobie zapomnieć. To rewelacyjnie skonstruowany thriller psychologiczny. który premierę będzie miał już 1 lipca. Ja zachęcam Was do sięgania po książki Pani Magdy, są świetne. Ja uwielbiam :-)



Tytuł: "Strach, który powraca"
Autor:Magda Stachula
Okładka: miękka  
Stron: 416
Cena okładkowa: 39,99 zł.
Wydawnictwo: Znak Literanowa

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki tej autorki ale tej jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może skuszę się przeczytać :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle, osobiście nie lubię filmów czy książek, gdzie występuje krew itp,także super opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam wcześniej tej autorki ;D Chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie czytałam książek tej autorki, ale sprawdzę co tam posiada moja biblioteka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie. Nie miałam jeszcze spotkania z twórczością autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger