"Przekręt" Paulina Świst



Książki Pauliny Świst mają swoich zwolenników i tych którym mniej się one podobają. Ja jestem zwolenniczką. Podoba mi się styl autorki, to że zawsze dużo się tu dzieje. Super dialogi, wyraziste postacie, ostry język i mogłabym tak jeszcze chwilkę wymieniać. "Przekręt" to już trzeci tom cyklu "Karuzela".

"Orzeł" zostaje aresztowany i wraca do Polski. Olka robi wszystko, żeby wyciągnąć ukochanego z więzienia. Prokurator Bartłomiej Torbicki dostaje awans do Prokuratury Okręgowej. Ma pomóc Zimnickiemu w rozpracowaniu Sitwy. Wszystko się komplikuje, gdy Bartek spotyka Polę Szydłowską. 10 lat wcześniej byli parą, a teraz ona jest nową funkcjonariuszką policji w Gliwicach i oboje muszą ze sobą współpracować. Razem z Lilką Płonką i Michałem Grosickim mają udać się do Wrocławia i zbadać sektę, która może być kluczem do rozgryzienia Sitwy...

Zacznę od tego, że dzieje się tu dużo, nie ma czasu na nudę. Autorka w tej części zamyka wątek Olki i "Orła", ale to nie znaczy, że nie ma tu nowego wątku miłosnego ;-) Książka, według mnie najlepsza, wciąga od pierwszych stron i trzyma w napięciu do samiutkiego końca. Wątków erotycznych jest mniej niż w poprzednich tomach. Autorka zaserwowała nam za to więcej intryg i tajemnic. Świetne dialogi, pełne humoru, zabawne sytuacje i cięte riposty to zalety tej książki. Świst świetnie wplata w swoje historie smaczki z aktualnej sytuacji politycznej, rozrywkowej, społecznej czy kulturalnej. Mamy tutaj też koronowirusa. Ja uwielbiam, tyle mogę Wam napisać. Książki autorki czytam w jeden, góra dwa wieczory. Są wciągające, lekkie i nie nudzą. Nie przeszkadza mi wulgarny język, bo biorę to wszystko na luzie. Odpowiadają mi w stu procentach. Polecam wszystkim, tym, którzy nie lubią się podczas lektury nudzić, bo tutaj czasu na nudę nie ma :-) 


Tytuł: "Przekręt"
Autor: Paulina Świst
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 320
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Akurat

9 komentarzy:

  1. czytałam już coś o tje książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie książki trzeba lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ostry język, to myślę, że spodobałoby mi się :) Do tego dla mnie dialogi są bardzo ważne a wiec podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że i mi by się spodobała, choć ostatnio nieco mniej czasu na czytanie mi zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce - nawet ostatnio widziałam ją w empiku :D
    Może kiedyś skuszę się ją przeczytać :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie...
    Nie przepadam za erotycznymi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czytałam nic tej autorki, więc nie mogę powiedzieć, czy jestem jej zwolenniczką. Ale na pewno sprawdzę, jak pisze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger