"To moja bajka..."



"To moja bajka: to seria bardzo ciekawych i wyjątkowych opowieści, w których dziecko jest bohaterem tej książki. Z tyłu książki mamy dołączone naklejki z których musimy przykleić na ostatniej stronie książki imię naszego dziecka, które będzie się pojawiać w całej książce :-)

Pierwsza książeczka z serii to "... Ratuje przyjaciół" 
Wilk, sowa i łoś słyszą przeraźliwe odgłosy dochodzące z Mrocznego Lasu wpadają w panikę, że grasuje tam potwór. Wiewiórka aż podskakuje z radości na tą wiadomość, bo jest to dla niej szansa, żeby zostać superbohaterem. Czy uda się jej razem z przyjaciółmi rozwiązać zagadkę dziwnych odgłosów, które są słyszane w lesie? 



Druga książeczka to "... Jeździ koparką"
Krokodyl jeździ koparką. Taką żółtą i ogromną. Na placu budowy ma wykopać dziurę. Podczas kopania, gdy łyżka uderza w ziemię słychać głośne trach i brzdęk. Schodzi z kabiny operatora, żeby zobaczyć o co chodzi. Okazuje się, że głęboko w ziemi coś jest, ale musi jeszcze kopać, żeby to wydobyć. Czy uda mu się wykopać co, co jest ukryte głęboko w ziemi? Co to może być?



Seria "To moja bajka..." to super książeczki w których głównymi bohaterami mogą być nasze dzieci. Pięknie wydane, z małą ilością rymowanego tekstu, kolorowymi rysunkami zachęcają do czytania. Z tyłu znajdziemy literki, z których możemy wykleić imię naszego dziecka. Zarówno chłopiec jak i dziewczynka mogą być bohaterami tych książeczek. Są one też fajnym pomysłem na prezent. Idealne do wspólnego czytania :-) Polecam bardzo :-)


Tytuł: "To moja bajka"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda
Stron: 22
Cena okładkowa: 39,99 zł.
Wydawnictwo: Wilga

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger