"Zostawić ślad" Iwona Wilmowska



Z autorką mam styczność po raz pierwszy. Iwona Wilmowska to autorka serii powieści kryminalnych "Prywatne śledztwo Agaty Brok" powieści dla dorosłych oraz książek dla dzieci i młodzieży. Prywatnie ma doktorat z psychologii społecznej, zajmuje się badaniami marketingowymi i wychowuje dwie córeczki.

Paulina Gudejko, dziennikarka, która właśnie straciła pracę. Przyjeżdża do Mory, malej miejscowości, gdzie wynajmuje dom i ma zamiar napisać powieść, którą długo odwlekała. Małe miasteczko wydawało się jej spokojne, chciała odpocząć, dojść do siebie po stracie pracy. Niestety okazuje się, że do końca wcale tak nie jest. Dochodzi do trzech tajemniczych zabójstw. Paulina przyjmuje pracę reporterki lokalnej gazety "Głos Mor" i ma relacjonować postępy ze śledztwa. Przy okazji prowadzi też swoje dziennikarskie śledztwo. Czy Paulinie uda się dojść do tego, kto jest mordercą? A może sama znajdzie się w niebezpieczeństwie? 

"Zostawić ślad" to książka do przeczytania w jeden wieczór. Autorka stopniowo zbudowała napięcie, jest akcja i ciekawa fabuła. To wszystko sprawia, że od czytania ciężko się oderwać. Za mało jest takiego dreszczyku emocji, ale przecież nie wszystkie książki muszą podnosić nam ciśnienie. Bohaterowie ciekawi, wyraziści. Wszystko lekko i spójnie napisane. Polecam, książka idealna na okres #zostańwdomu :-)


Tytuł: "Zostawić ślad"
Autor:  Iwona Wilmowska
Okładka: miękka
Stron: 220
Cena okładkowa: 34,90 zł
Wydawnictwo: Axis Mundi

4 komentarze:

  1. Ja także wcześniej nie słyszałem o tej autorce. Ale z Twojego opisu fabuły jej powieści wnioskuję, że to mój klimat ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja dla mnie, lubię tego typu książki, a autorki nie znam i fajnie będzie przeczytać pierwszą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się całkiem ciekawa. Tak, jak ty - nie miałam wcześniej styczności z tą autorką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger