"Zamrożona" Natasza Socha



Na książki Nataszy Sochy nie trzeba mnie namawiać. Lubię je czytać, a autorka zawsze zaskakuje tematem. Tym razem autorka pokazuje marzenia, pragnienia kobiet, żon, ale myślę, że lektura byłaby też idealna dla panów. 

Julia to czterdziestodwuletnia żona i matka trójki dzieci. Wszystko ma poukładane, jej każdy dzień składa się z rytuałów. Mąż Aleksander - ortodonta, ona nauczycielka, wiodą spokojne życie. On wraca późno do domu, ma swoje zasady i lubi spokój. Ona nie lubi seksu, uważa, że jej ciało nie jest już idealne i nie potrzebuje przyjemności. Pewnego dnia, gdy popija w kawiarni kawę podsłuchuje rozmowę dwóch kobiet, które mówią o pozamałżeńskim życiu seksualnym. Najpierw jest oburzona tym co usłyszała, ale gdy to przetrawiła, to z ciekawości postanowiła zajrzeć na jeden z portali randkowych i nawiązać wirtualną znajomość. Umawia się na pierwsze spotkanie i od tego momentu wszystko się zmienia ...

"Zamrożona" to powieść, która da Wam sporo do myślenia. Porusza tematy z którymi borykamy się na co dzień i które nie dotyczą tylko ludzi po czterdziestce. Chodzi o związki damsko - męskie oczywiście. Dlatego też ta książka jest bardzo życiowa i dla wszystkich. Dla tych co są w szczęśliwym związku, dla tych których związek przeżywa kryzys, dla singli, dla starszych i młodszych, dla kobiet i mężczyzn. Autorka pokazuje, że pragnienia czy marzenia ma każdy, a rutyna potrafi zrobić wiele złego. Pokazuje, że trzeba z życia brać też przyjemne rzeczy, nie tylko żyć codziennością. Trzeba być asertywnym i zadbać też o swoje potrzeby, nie tylko innych. Porusza temat ważności seksu i bliskości w związku. Zachęcam do lektury, naprawdę warto ją przeczytać. Zróbcie to uważnie, a wiele odkryjecie. Polecam Wam bardzo :-)


Tytuł: "Zamrożona"
Autor:  Natasza Socha
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 303
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Edipresse Książki

12 komentarzy:

  1. Czytałam bodajże jedna książkę tej autorki i przypadła mi do gustu, więc z chęcią sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. From the title, I can feel the inside of the book!
    Very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę coś z dreszczykiem, ale zaciekawiła mnie ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobie tytuł. Może wpadnie mi kiedyś w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Estupenda información! Que tengas una feliz tarde! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa pozycja, choć zazwyczaj nie sięgam po tego typu książki, to trochę mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tą powieścią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię twórczość Sochy, więc ta powieść czeka już na mojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. NIe czytałam ani jednej książki tej autorki, ale przez ciebie na pewno w końcu sięgnę po którąś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger