"Stażystka" Alicja Sinicka



Z twórczością autorki stykam się po raz pierwszy, ale już wiem, że nie ostatni i muszę koniecznie nadrobić i przeczytać jej poprzednie książki. "Stażystka" to thriller psychologiczny, który wciągnie Was od samego początku :-)

Klaudia Neter wychowywała się bez ojca. Jej matka zarabiała na ich utrzymanie jako kobieta do towarzystwa. Niestety w wieku dziewiętnastu lat dziewczyna traci mamę, za chwilę babcię. Na studia i wydatki zarabia dzięki bogatym sponsorom. Z koleżanką marzą o otwarciu własnej siłowni. W ręce wpada jej ogłoszenie o pracę w dobrze prosperującej firmie w Oławie, która zajmuje się produkcją hełmów ochronnych. Właścicielem firmy jest przystojny Marek Skalski. Marek i Ewa Skalska to na pozór idealne i szczęśliwe małżeństwo. Mają dwóch synów, bliźniaków, piękny dom, dobrze prosperującą firmę, ale też i sekret. Klaudia wysyła swoje CV i zostaje zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Niestety nie wszystko idzie po jej myśli, spóźnia się i zrezygnowana zaczyna szukać nowej pracy. Jest bardzo zdziwiona i zarazem szczęśliwa jak dostaje telefon od Marka z informacją, że to właśnie ona została wybrana na nową stażystkę.  Dziewczyna rozpoczyna staż, nie wie jednak w co się pakuje. Niebawem dowiaduje się, że jej dwie poprzedniczki zginęły w dziwnych okolicznościach. Wokół dziewczyny zaczynają dziać się dziwne rzeczy, zaczyna ona bać się o swoje życie ... Czy ma ku temu powody? 

"Stażystka" to książka, którą przeczytałam z zapartym tchem. Czytałam do późna, później nie mogłam zasnąć. Była to bardzo wciągająca lektura pełna tajemnic, obsesji, intrygująca i trzymająca w napięciu do samego końca. Zakończenie takie, którego się nie spodziewałam, byłam w szoku, że jest ono takie właśnie. Bohaterowie bardzo wyraziści, idealnie wykreowani z mocnymi charakterami. Fabuła super, autorka bardzo sprytnie to wszystko tutaj poukładała. Opowieść pokazana jest z perspektywy Klaudii i Ewy, co bardzo mi się podobało. Jeśli macie ochotę na książkę, którą przeczytacie w jeden wieczór, pełną tajemnic, pokus, namiętności, sekretów, zbrodni, trzymającą w napięciu od samego początku do samego końca to polecam. Ja jestem pod dużym wrażeniem. Na pewno sięgnę po poprzednie książki autorki i kolejne, które mam nadzieję, że będą szybko. "Stażystkę" gorąco polecam ! 
Premiera 29 stycznia 2020 roku!



Tytuł: "Stażystka"
Autor: Alicja Sawicka
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 432
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Kobiece

7 komentarzy:

  1. Bohaterka to moja imienniczka, a do tego jeden z moich ulubionych gatunków literackich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę już tyle czeka na mnie książek do przeczytania. Zaciekawił mnie bardzo ten thriller, więc wpisuję na listę oczekujących 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemnice, sekrety, zbrodnia itp. kurczę coś idealnego dla mnie :). Lubię takie klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już niedawno o tej ksiażce i to same pozytywne rzeczy, I mimo, że nie jest to mój gatunek ksiązki to mam ochotę po nia siegnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. An interesting book review!
    Happy Monday!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta książka wydaje się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne zdjecia książki! Mnie ona też porwała i rowniez czytałam ja z zapartym tchem! :) Super thriller. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger