"#Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla Polek" Marta Krupińska



"#Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla Polek" otrzymałam z miłym dodatkiem, jakim były naturalne kosmetyki. Powiem szczerze, że bardzo się cieszę, bo większość okazała się rewelacyjna i gdyby nie ten dodatek, to nie wiem, czy kiedykolwiek bym je odkryła. 

Tak więc podczas czytania książki mogłam dodatkowo przetestować kosmetyki. Jestem mile zaskoczona, bo mam cerę mieszaną i raczej unikałam olei do twarzy, a tu okazuje się, że mogę je stosować i robią wiele dobrego dla mojej skóry. Moja skóra odzyskała blask, jest dobrze nawilżona, zawsze w okresie jesienno-zimowym miałam problem z lekkim łuszczeniem się jej, mimo tego iż jest mieszana, a teraz ten problem zniknął. 


"#Polish beauty" podzielony jest na 10 rozdziałów w każdym mnóstwo wiedzy, po prostu mnóstwo. Dowiemy się tutaj jak powinno się odpowiednio usuwać makijaż. Jak się okazało robiłam to we właściwy sposób. Najpierw usuwałam go płynem micelarnym, potem powinnyśmy zmyć twarz jeszcze wodą lub tonikiem, żeby nie zostawiać tłustej warstwy. Ja po użyciu płynu myję twarz żelem i dopiero wtedy tonik. Nie wiedziałam, że oleje powinnyśmy zawsze nakładać na zwilżoną skórę, poznałam też oleje odpowiednie do mojej cery i w końcu zaczęłam je używać :-)



Czy wiecie na co zwracać uwagę w składzie kupując kosmetyki? Ja średnio, autorka dzieli się z nami wiedzą również na ten temat. Oprócz tego przeczytamy jakie czynniki wpływają źle na naszą cerę, jak zanieczyszczenie powietrza na nią działa. Autorka wyjaśnia nam też dlaczego powinnyśmy unikać niebieskiego światła. Podpowie co powinno się znaleźć w naszej kosmetyczce, jak możemy zrobić make-up no make-up w dziesięć minut, który podkreśli nasze naturalne atuty. Jest też coś dla panów, rozdział poświęcony właśnie nim :-) Możemy uświadomić im jak powinni dbać o swoją skórę. Myślę, że będą zadowoleni :-)



Czy warto sięgnąć po tą książkę, ja myślę, że tak. Dowiedziałam się z niej bardzo dużo, o niektórych rzeczach nie miałam nawet pojęcia. Pozaznaczałam sobie interesujące mnie zagadnienia i będę stosować porady autorki. Marta Krupińska stworzyła bardzo praktyczną książkę, która nie tylko pokazuje jak dbać o cerę i czego używać, ale pokazuje też co nie jest konieczne, co powinnyśmy sobie odpuścić i zwraca uwagę na nasze rodzime firmy, które mają w ofercie naprawdę dobre kosmetyki. Plusem jest że mają prosty, krótki skład i są naturalne. Pozycja dla nastolatek i kobiet dojrzałych, czyta się super, a ogrom wiedzy jaki tu jest przyda się każdej z nas. Autorka promuje naturalność, co jest mi bliskie. Książka idealna na prezent :-)


Tytuł: "#Polish beauty. Przewodnik naturalnego piękna dla Polek"
Autor: Marta Krupińska
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 280
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Burda Książki 

8 komentarzy:

  1. Lubię tego typu książki, ta mnie bardzo zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z urodowych mam jeszcze najpierw do przeczytania "Face Paint" Lisy Eldridge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przejrzę tą publikację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa pozycja, z chęcią bym przeczytała i może dowiedziała się czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzę tę książkę w najbliższym czasie. Może się na nią zdecyduję, choć boję się, że to kolejny produkt wyłącznie marketingowy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu książki, a tej jeszcze nie miałam w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię poradniki, ten bardzo mnie zaciekawił 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger