Kruche ciasteczka z masą orzechową



Dzień dobry :-) Zbliża się czas Świąt, a co za tym idzie u nas testowanie przepisów na ciasteczka ;-) Moje dzieci ten okres uwielbiają. Bardzo lubią robić ze mną ciasteczka, a podczas przekładania podkradać i zjadać takie bez niczego :-) W domu mam trzy takie ciasteczkowe potworki bo do dzieci dołącza mąż ha ha :-) Tym razem ciasteczka kruche z mąką krupczatką. Można je na spokojnie zrobić przed Świętami :-) Tym razem do przełożenia użyłam gotowej masy orzechowej Helio. Polecam i miłego piątku Wam życzę :-)  

Składniki:



1. Z wyżej wymienionych składników zagniatamy gładkie ciasto. Owijamy folią spożywczą i wkładamy na około 20 minut do zamrażalnika. 
2. Ciasto dzielimy na dwie porcje. Stolnicę oprószamy mąką. Ciasto rozwałkowujemy na grubość około 2-3 mm. Foremką wykrawamy ciasteczka. Układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
3. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni i pieczemy ciasteczka około 15-17 minut. Po upieczeniu studzimy i przekładamy masą. Smacznego :-)





24 komentarze:

  1. Pyszne ciasteczka :) Po proszę jedno do kawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie widzę w skladnikach kaszy manny?czy mąka krupczatka ty kasza manna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam takie ciacha z masą orzechową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo z przyjaciółką będziemy spotykać się na pieczenie świątecznych ciasteczek :) Lubię te nasze spotkania! Tym bardziej, że moja przyjaciółka jest mistrzynią! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie :D
    Chętnie wypróbuję przepis :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba będzie przemyśleć jakieś ciasteczka na Święta :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie :) Ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachniało już Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie jest kasza manna w tym przepisie???

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje przepisy jak zawsze smakowite :) moja mama na święta zawsze robi takie kruche ciasteczka z cukrem z przepisu mojej prababci :) może kiedyś też wrzucę przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prościutki przepis a jakie fajne ciacha :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zrobię, ale bez przekładania. Lubię takie kruche ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger