"Rymowanki dla maluszka"



"Rymowanki dla maluszka" to seria uroczych książeczek dla najmłodszych ze znanymi rymowankami. Takie rymowanki gwarantują świetną zabawę, uczą koncentracji, stymulują rozwój emocjonalny dziecka. Piękne kolorowe obrazki zachęcają do przeglądania i zabawy z rodzicami :-)

Książeczek jest cztery:

"Lata osa koło nosa" - znajdziemy tutaj takie rymowanki jak "Lata osa koło nosa", "Idzie rak", "Wpadła gruszka do fartuszka" "Jedzie pociąg" i "Krasnoludki"








"Sroczka kaszkę warzyła" oprócz tytułowej rymowanki, którą wszyscy znają jest też "Wlazł kotek na płotek", "Ślimak, ślimak", "Biedroneczka", "Idzie ścieżką miś" tej akurat nie znałam ;-)








 "A-a-a kotki dwa" to nie jedyne zwierzątka, które tu znajdziemy, bo jest tez lisek, który chodzi koło drogi, stary niedźwiedź, który mocno śpi, ale jest też kominiarz i "Koci, koci, łapci"








"Mam chusteczkę haftowaną" i tutaj znajdziemy "Kizia - Mizia" której też niestety nie znałam, ale już poznałam ;-), "Baloniku mój malutki" i "Babcia zupę gotowała", która też była dla mnie nowością :-)








Wszystkie rymowanki super, moja córcia szybko je rozpracowała, niektóre już powtarza i ogląda namiętnie ilustracje :-) Polecam, to naprawdę super książeczki, które polubią wszystkie dzieciaki :-)



Tytuł: "Rymowanki dla maluszka"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda kartonowa
Stron:8
Cena okładkowa: 5,99 zł za sztukę
Wydawnictwo: Wilga 

5 komentarzy:

  1. Pamiętam jeszcze ze swojego dzieciństwa te rymowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, kolorowe książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita sprawa. Najlepsze są właśnie te stare rymowanki jakie jeszcze pamięta się z własnego dzieciństwa. Niestety, na rynku brakuje pozycji, które spokojnie można polecić osobom z maluszkami. Z moim Ksawerym czytamy codziennie i jestem w szoku jak szybko udaje mu się zapamiętywać całe zwroty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger