"Więcej niż pocałunek" Helen Hoang



5 czerwca będzie miała miejsce polska premiera książki Helen Hoang "Więcej niż pocałunek". Autorka książki to osoba nieśmiała, a w 2016 roku zdiagnozowano u niej zespół Aspergera, co zainspirowało ją do napisania tej powieści. Powieść zdobyła nagrodę czytelników portalu Goodreads dla najlepszej książki i znalazła się w top 100 książek Amazona i top 50 "Washington Post" w 2018 roku. ja dzięki uprzejmości Wydawnictwa Muza, mogłam przeczytać pierwsze trzy rozdziały książki i dzięki temu mogę podzielić się z Wami opinią :-)

Stella Lane to 30 letnia singielka pracująca jako specjalistka od ekonometrii. Matka daje jej wyraźnie do zrozumienia, że razem z ojcem są gotowi na wnuki. Dziewczyna mając do tej pory złe doświadczenia z mężczyznami stroni od nich i nie myśli o poważnym związku. Pewnego dnia postanawia, że musi to zmienić i chce nauczyć się seksu. Zatrudnia przystojnego Michaela Phana, który dorabia sobie jako pan do towarzystwa. Gdy Michael spotyka sie ze Stellą jest pod jej ogromnym wrażeniem i godzi się przez najbliższe miesiące być jej nauczycielem. Od tego momentu zaczyna się dziać ... 

Te trzy rozdziały czytało się super. Średnia ze mnie fanka romansów, ale to co przeczytałam naprawdę przypadło mi do gustu. Czyta się z zaciekawieniem, książka jest lekko napisana, momentami zabawna. Powiem szczerze, że chętnie przeczytam całą powieść :-) 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger