"Dieta Clear Skin" Nina i Randa Nelson - recenzja



Trądzik dla niektórych potrafi być straszną zmorą. Niedawno ukazała się nakładem Wydawnictwa Znak książka która osobom borykającą się z problemami skórnymi może pomóc. "Dieta Clear Skin" Niny i Randy Nelson, które w wieku 20 lat walczyły z trądzikiem to poradnik, który podpowie jak walczyć i pozbyć się problemów skórnych w sześć tygodni.

Autorki jak wspominałam na początku miały ogromny problem z trądzikiem. Zniszczył on ich pewność siebie i omal nie zniszczył kariery. Odwiedziły one wielu specjalistów, wypróbowały wiele kuracji, ale wszystko okazało się nieskuteczne. Od dziadka dowiedziały się o diecie, która mogłaby im pomóc. Wtedy znalazły lekarzy, którzy zajmują się układaniem takich diet i zaczęły ją stosować. Na efekty nie musiały długo czekać, bo już po tygodniu widoczne były efekty. Wtedy dziewczyny zaczęły dzielić się poradami i przepisami w internecie. 

Książka to wiele porad, autentycznych zdjęć osób, które dietę zaczęły stosować. Mamy tutaj zdjęcia sprzed kuracji i po jej zakończeniu. Efekty są zdumiewające. Wiele informacji, które tutaj znajdziemy brzmią sensownie, bo wiadomo jak mamy organizm zanieczyszczony śmieciowym jedzeniem, to widać to też na zewnątrz (zmiany skórne), a zdrowa dieta może sobie z takimi sprawami poradzić. Oczywiście skuteczna będzie wtedy jak całkowicie zmienimy swoje nawyki żywieniowe nie tylko na czas kuracji. Według sióstr Nelson i lekarzy, to tłuszcz odpowiada za zmiany skórne i dlatego powinien być on całkowicie wyeliminowany z diety i proponują nam dietę wegańską. Co do tej teorii to to mam troszkę odmienne zdanie, bo na diecie wegańskiej nie jestem i problemów ze skórą nie mam i nie miałam. Według mnie ważne jest żeby słuchać swojego organizmu i dostosować dietę do swoich potrzeb. W książce znajdziemy też przepisy wegańskie, ciekawe, kilka na pewno wypróbuję. Oprócz diety i przepisów jest tu wiele porad, podpowiedzi jak pielęgnować swoją skórę, są też ćwiczenia. Jak wiemy aktywność fizyczna nie tylko pomaga w walce z tłuszczykiem, ale podczas ćwiczeń się pocimy i z tym potem usuwamy z naszego organizmu toksyny. Jest też mnóstwo motywacji :-)

Podsumowując jest to ciekawa książka, która zmotywuje osoby z problemami skórnymi do działania. Jest to fajny poradnik w którym znajdziemy mnóstwo wskazówek i podpowiedzi, żeby pomóc sobie na początku naturalnie bez leków, bo może okaże się, że nie będą nam one potrzebne. No i przepisy, które na pewno przypadną Wam do gustu. Czy porady i dieta na Was zadziała? O tym musicie przekonać się sami, a może już ktoś wypróbował dietę i jest zadowolony? 

#dietaclearskin #clearskin #beztradziku #visplantis #pielegnacja


Tytuł: "Dieta Clear Skin "
Autor: Nina i Randa Nelson
Okładka: miękka 
Stron: 384
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Znak

8 komentarzy:

  1. Przydatna książka dla borykajacych się z trądzikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się bardzo ciekawie i ta tematyka bardzo mnie interesuje. Aczkolwiek mam nadzieję, że nie jest to kolejna pozycja typu "jedzmy same warzywa" a wszystkie problemy zdrowotne znikną... ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam z niecierpliwością na pierwsze recenzje tej książki, kusi mnie bardzo, może bym się dowiedziała czegoś ciekawego, czego jeszcze nie wiem :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu książki, dużo można się z nich nauczyć :D okładka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger