"Porysuj mnie" Herve Tullet



Jak ja lubię książki, które potrafią moją córę zająć dłuższą chwilę. Czasami te książki wyglądają bardzo niepozornie i podejrzewam, że nawet nie zwrócili byśmy na nie uwagi, a okazuje się, że właśnie takie naszym dzieciom przypadają do gustu najbardziej :-)

"Porysuj mnie" to interaktywna książeczka pełna kółek,kropek w trzech kolorach: żółtym, niebieskim i czerwonym. Na każdej stronie inny układ, inne wzory i inne zadania do wykonania przez nasze dziecko. Kropki możemy ozdabiać, bazgrać po nich, rysować, łączyć. Dziecko ma co robić, a książka dodatkowo rozwija jego wyobraźnię, skupia i bawi. 



Dla mnie książeczka jest rewelacyjna. Moja córka jak tylko ją zobaczyła, to od razu dorwała kredkę i chciała zabrać się za rysowanie. Oczywiście zostawiłam ją na chwilę, jak poszłam zrobić coś do picia i jak wróciłam, to jedna strona była już porysowana. Musiałam wytłumaczyć, że oddam jej książeczkę jak tylko zrobię zdjęcia i tak teraz sobie codziennie bazgroli, rysuje i zajmie się chwilę, a ja mogę w tym czasie coś zrobić. Potem przychodzi zadowolona i chwali się jak ona to rysowała :-) Ma dopiero 2,5 roku, więc to jej rysowanie jest jakie jest, ale ma przy tym zabawy co nie miara. Nic tylko mogę Wam książeczkę polecić, bo Wasze pociechy na pewno będą z niej zadowolone i to bardzo :-)


Tytuł: "Porysuj mnie"
Autor: Herve Tullet
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 140
Cena okładkowa: 34,90 zł 
Wydawnictwo: Babaryba

5 komentarzy:

  1. Mam tego autora "potrząśnij mnie" - ksiażka jest rewelacyjna! A prezentowaną przez Ciebie muszę koniecznie kupić mojej Małej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli od razu złapała za kredkę, to musiała faktycznie się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwija kreatywność, super pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zdjęcia, dla malucha pod choinkę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger