Puzzle dla malucha. Mali przyjaciele.



Puzzle dla maluszka. Mali przyjaciele to puzzle, które składają się z dużych elementów, tak żeby maluszkowi łatwo było go złapać i ułożyć. Przeznaczone są dla dzieci w wieku 1-3 lat. 

Z jednej strony mamy kolorowy obrazek pieska, kotka lub królika. Każdy obrazek składa się z innej liczby puzzli. Piesek z 3, królik z 4, a kotek z 5 części :-)




Z drugiej taki sam do pokolorowania. Ta opcja dla ciut starszych dzieci. 


Puzzle ćwiczą zdolności manualne dzieciaczków, poszerzają też wiedzę. Elementy są duże i twarde, dodatkowo mają zaokrąglone końce, dzięki czemu są bezpieczne dla maluszków. Bardzo ładne ilustracje zwierzątek przyciągają uwagę. Ja mam podobnych puzzli już kilka paczek i mogę naprawdę polecić. U mnie chętnie bawi się nimi moja dwulatka :-)

Tytuł: "Puzzle dla malucha. Mali przyjaciele"
Autor : Wojciech Stachyra
Wiek: 1-3 lat
Wydawnictwo: Zielona Sowa

6 komentarzy:

  1. Mieliśmy podobne jako pierwsze puzzle córek :) Już wyrosły, wydane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle wyglądają :). Niestety, dzieciaki w mojej rodzinie są jeszcze za malutkie, albo już troszkę za duże na taki prezent...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również dzieciaki od najmłodszych lat układały puzzle i jestem przekonany, że to była i jest nadal fajna sprawa. Teraz mamy zestawy puzzli z https://modino.pl/puzzle-1000-elementow i jestem przekonany, że jeszcze na tym nie koniec.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger