"Pobaw się z Fafikiem" Robert Trojanoswki




Książka "Pobaw się z Fafikiem" to interaktywna książka, która zastąpi naszym dzieciom tablet. Jak wiemy nasze pociechy od najmłodszych lat cięgnie do elektroniki. Nie zaczną jeszcze mówić, a już śmigają swoimi zwinnymi, małymi paluszkami po tablecie, czy komórce. U mnie syn, a teraz córa tak mieli. Na widok telefonu aż im się oczka świeciły. Nie jest to niestety dobre, zajmujemy czym innym jak tylko możemy. 

Dla mojej dwulatki ta książka to skarb nad skarby. Już zaczyna rozumieć, która to prawa, a która lewa ręka, więc spokojnie może się pobawić. Jak tylko zobaczyła książeczkę i usiadłam z nią wykonać zadania, które w niej znajdziemy, Fafik został jest kompanem, z którym bawi się kilka razy dziennie. Czasem sama coś tam do niego gaworzy, czasem z nami jak chce wykonać zadania. Powiem szczerze, że takiej książki, która by tak zajęła dziecko i którą by się tak dziecko zachwyciło jeszcze nie miałam. Fafik wymiata i tyle :-)


Na każdej stronie książeczki, mamy polecenia, które ma wykonać dziecko. Są one proste, bo jest to klaskanie, głaskanie pieska, łapanie się za uszy, rzucanie pieskowi patyka, usypianie go i przewracanie kartek. Jak nasze dziecko wykona polecenie żółty piesek po przewróceniu kartki robi różne, fajne rzeczy :-)





Książkę mogę Wam z całego serca polecić, ja, jak i moja córka jesteśmy z nią zachwycone. Ona ma przy zabawie z Fafikiem mega frajdę, ja się cieszę, że mam zadowolone dziecko i czasem chwilę dla siebie jak sama zajmuje się pieskiem :-) Książkę zabiera ze sobą wszędzie, jest to dowód na to jaka książka jest super, bo tak jak pisałam, żadna książka tak jeszcze nie zafascynowała ani mojego starszego syna, ani córki, ta jest pierwsza :-)

Tytuł: "Pobaw się z Fafikiem"
Okładka: twarda
Cena okładkowa: 29,90 zł
Wydawnictwo: Publicat

3 komentarze:

  1. Świetna jest ta książka :) Szkoda, że "moje" dzieci (czyli szwagierki) już są na nią za duże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger