Zdrowy deser na śniadanie



Witajcie :-) W Rzeszowie dalej upały, w mocy nie dało się za bardzo spać, zaraz idę zrobić sobie kawę, ale nie wiem do końca czy to dobry pomysł, bo ona tez gorąca :-( oj, już odliczam dni do końca tej pogody, bo takiej nie lubię, ale jak pomyśle ile jeszcze to ... bo zapowiadają u nas takie gorąco do końca tygodnia :-( Może ktoś chce się zamienić ;-)))))) 
Teraz coś o deserze :-) Mój młody za jogurtem naturalnym nie przepada, a on zdrowszy od reszty. Żeby go zachęcić do jedzenia go dodałam do niego krem orzechowo - kakaowy Super Krówka
Jest to krem 100% naturalny słodzony cukrem kokosowym, oprócz niego zawiera mleko kokosowe w proszku, pastę z orzechów laskowych 12%, olej słonecznikowy, proszek kakaowy o obniżonej zawartości cukru 5%, masło shea, gumę arabską (błonnik z akacji, emulgator: lecytyna słonecznikowa. Wszystkie składniki pochodzą z upraw ekologicznych, a produkty mogą spokojnie jeść alergicy, są to produkty wegańskie, nie mają mleka krowiego. Oprócz kremów w swojej ofercie firma ma również pyszne zdrowe krówki w różnych smakach :-)
Oprócz kremu i jogurtu w deserze są jeszcze płatki owsiane, nektarynki i borówki. Młody takie śniadanie wciął ze smakiem i poprosił o zrobienie kolejnego w następny dzień :-)

Składniki na 2 porcje:

  • 400 g jogurtu naturalnego
  • 5 łyżeczek kremu orzechowo - kakaowego Super Krówka
  • płatki owsiane
  • 2 większe nektarynki
  • 250 g borówki amerykańskiej


1. Do miseczki przekładamy jogurt, dodajemy do niego krem orzechowo - kakaowy i mieszamy żeby składniki nam się połączyły. Nektarynki myjemy, wyciągamy pestki i kroimy, borówki myjemy.
2. Do wysokiej szklanki dajemy na spód część jogurtu z kremem, następnie płatki owsiane, nektarynki, jogurt z kremem i na wierzch borówki. Gotowe :-) Smacznego :-)




10 komentarzy:

  1. Mniam,bardzo zaciekawił mnie ten krem,chętnie wykorzystam go do podobnych pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny początek dnia😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, ale bym sobie zjadła. Ten krem muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taki deser dam się namówić i na kolację :) Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy płatki owsiane to zwykłe czy błyskawiczne?????

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszny deser :) zastanawiałam się nad tym kremem, ale rzadko jem takie rzeczy i uzznalałam, że wolę moją nutellę z awokado jak mam chętkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger