Deser z malinami, mascarpone, kakao i biszkoptami



Hej :)) Sezon na maliny się zaczął - jupi, ja już troszkę sobie zamroziłam, resztę wykorzystałam do deseru i torcika (wpis jutro :)). Uwielbiam desery z serkiem mascarpone, jakoś tak pasuje mi i do słodkich dań, ciast czy deserów i do tych na wytrawnie. Jak robię z nim deser to nie dodaję już śmietany kremówki, tylko mleko, żeby było lżej i mniej kalorycznie. Kakao powoduje, że nie jest bardzo słodki, dlatego jeśli ktoś preferuje więcej słodyczy to musi do serka dodać więcej cukru pudru. Udanego dzionka :))

Składniki na 3 porcje:

  • 250 g serka mascarpone
  • około 1/2 szklanki mleka 2%
  • małe biszkopty okrągłe
  • kakao
  • 1 łyżka cukru pudru (jeśli ktoś lubi bardziej słodkie to więcej)
  • maliny



Serek mascarpone daję do miseczki, dodaje mleko, cukier puder i mieszam (jak by serek był dalej za gęsty, to dodaję jeszcze mleka, chodzi o to, żeby był jak najbardziej lekki, puszysty). Na spód pucharka (szklanki) wrzucam całego biszkopta, na niego daję serek, posypuje kakao i daje maliny, na maliny biszkopty, serek, kakao i maliny, na koniec serek, kakao i przyozdabiam malinami :)) Mniam :)))




19 komentarzy:

  1. pyszny i jaki szybki deser:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczny deser dla dzieci i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię sobie takie :) nie dzisiaj bo będę miała wyrywanego zęba, ale może jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tym mlekiem :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki deser to ja rozumiem. Duży,konkretny pucharek pełen pyszności. Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity deser na lato, ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kakao, biszkopty, truskawki...samo dobro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam jaki wspaniały deserek, moje ulubione smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie lekkie warstwowe desery, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny deser, wygląda bardzo efektownie.
    Bardzo fajne te pucharki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za te wskazówki na pewno przydadzą się na moich studiach z reklamy
    zoabcz maszyny czyszczące
    zoabcz maszyny czyszczące

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi fantastycznie smakować :) Na zdjęciach prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger