W weekend deser musi być ... ;)



Hej :)) Kolejny weekendowy deser, no bo jak to weekend bez deseru ?? Zapytało by moje dziecko he he. Tym razem maliny, mascarpone, banan i śmietana  30%, do tego kilka nerkowców i wyszło pysznie :) Miłej niedzieli Wam życzę :)


Składniki na 3 porcje:
  • maliny
  • opakowanie mascarpone (250g)
  • 250 ml śmietany 30%
  • 2 banany
  • orzechy nerkowce

Śmietanę ubijamy, do ubitej dodajemy serek mascarpone i banany. Miksujemy do momentu, aż składniki się połączą. Do pucharków na spód dałam maliny, potem ubitą śmietanę z mascarpone i bananem, znowu maliny i znowu śmietanę. Wierzch posypałam nerkowcami, na nie dałam jeszcze troszkę ubitej śmietany i na środek malinkę :))

13 komentarzy:

  1. łaaaał! odlotowe! wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały deser idealny na weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie warstwowe desery, jem oczami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie desery są świetne - szybkie i każdemu smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny i prosty-deser idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To co proste zawsze jest najsmaczniejsze, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie składniki uwielbiam - z naciskiem na nerkowce :P i mascarpone, mniaaam! Ja to Twojemu Erykowi zazdroszczę tych weekendowych deserków pysznościowych!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O mniam, wygląda wspaniale :) Aż żałuję, że dzisiaj nie sobota... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger