Kuskus, łosoś i warzywa



Hej :)) Matko już koniec wakacji :( jeszcze kilka dni i wrzesień. Strasznie ten czas zleciał i znowu szkoły się zaczynają, jesień, no i zima, święta - zleci nawet nie będzie wiadomo kiedy. Tyle tytułem mojego marudzenia ;) Teraz coś o jedzeniu. Tym razem łososia zrobiłam z kuskusem, suszonym pomidorem, cukinią, natką pietruszki i żółte pomidorki tak dla smaku. Powiem Wam, że smacznie wyszło i delikatnie. Uwielbiam takie dania :)

Składniki:
  • filet z łososia
  • 1/2 małej cukinii
  • suszone pomidory
  • kaszka kuskus u mnie Kupiec 
  • natka pietruszki
  • żółte pomidorki - niekoniecznie
  • cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • kurkuma
  • kolendra
  • sól
  • pieprz
  • olej kokosowy do smażenia

Kaszkę zrobiłam według przepisu na opakowaniu. Na rozgrzanym oleju podsmażyłam pokrojoną w piórka cebulę, wrzuciłam do niej pokrojoną w plasterki cukinię, czosnek przepuszczony przez praskę i pokrojona suszone pomidory. Podsmażyłam. Łososia podzieliłam na mniejsze porcje. Na patelni warzywa zsunęłam na jedną stronę, a na drugą dałam łososia. Jak się usmażył z obu stron wymieszałam go razem z warzywami, dodałam natkę pietruszki, kurkumę, kolendrę i doprawiłam solą i pieprzem. Na koniec dodałam kaszkę kuskus i pomidorki - wymieszałam i gotowe :)



11 komentarzy:

  1. Często robię kuskus z warzywami i kurczakiem, ale z łososiem jeszcze nie próbowałam. Świetne zestawienie na zdrowy obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jadłam łososia,a Twój taki pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie marudzi Osoba, nie... bo Święta przecież cudne są:) lepiej przejdzie Osoba do czynów i takie pyszne dania będzie tu prezentować, mniam! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie łączyłam łososia z kuskusem, muszę spróbować, bo danie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, gdzie zaglądam wszędzie pyszności a u mnie dziś pustka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie łosoś to ryba, która często pojawia się na stole. Z kuskusem nie przygotowywałam. Ale podoba mi się takie połączenie smacznych składników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuskus i łosoś? Ciekawe połączenie. Aż mnie korci by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kuskus :-) bardzo fajna propozycja na danie z kaszy :-) zapisuje sobie przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kuskus, bardzo fajna propozycja dania z kaszy. Zapisuje sobie przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, bo lekko, nie przesadziłaś z dodatkami, o co nie trudno...łosoś pewnie świetnie podkręcił smak:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowe i smakowite danie, mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger