Penne rigate z cukinią, suszonym pomidorem i olwikami



Hej :) Nie wiem jak wy, ale ja mam dziś leniwy dzień - spałabym tylko, nawet kawa nie pomaga :( Obskoczyłam już ryneczek i kupiłam młode ziemniaczki, koperek - zgadniecie co będzie na obiad ;)) Już mam ślinotok jak tylko pomyślę he ;). Dora to będzie później, a teraz makaron penne rigate z suszonym pomidorem, oliwkami, słonecznikiem i cukinią. Do tego troszkę sosu sojowego, przyprawy i pyszne danie wyszło :)) 

Składniki:
  • makaron penne rigate Malma
  • oliwki zielone
  • pomidory suszone 
  • mała cukinia
  • słonecznik
  • świeże oregano
  • świeża mięta
  • sos sojowy
  • sól
  • pieprz
  • kurkuma
  • olej kokosowy do smażenia
  • starta mozzarella 

Makaron gotuję według przepisu na opakowaniu. Cukinię pokroiłam w plasterki i wrzuciłam na rozgrzany olej kokosowy, następnie dodałam pokrojone suszone pomidory, pokrojone oliwki i słonecznik, świeżą miętę i oregano. Dodałam trochę kurkumy i sos sojowy u mnie Kikkoman. Do tego wszystkiego wsypałam wcześniej ugotowany makaron, wymieszałam. Jeśli trzeba to można jeszcze doprawić solą i pieprzem :)
Po przełożeniu na talerz posypałam jeszcze startą mozzarellą. 

15 komentarzy:

  1. Super połączenie składników, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaaamm!! :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię połączenie suszonych pomidorów i oliwek. Całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taki makaron zawsze mam ochotę. Pyszne danie na leniwy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tu Swój talerzyk ;]
    Efektywnie podane, bardzo pasujące danie do dzisiejszej pogody i nastroju ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zrobiony makaron, mnie również to połączenie składników bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne połączenie i ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh, zaś prawie to samo...Siostro?:D
    lubię te nasz wpisy;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne to i smaczne ci powiem :)
    Oj taaak.. młode ziemniaczki <3 z wielkąąąą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  10. odkładam tylko oliwki na bok i zajadam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajadałabym się tymi Twoimi obiadami, co jeden to lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to żeś mi smaka na makaron zrobiła!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger